Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lærernes arbeidstid, hva skjer etter brudd i forhandlingene?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-14, 00:44   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærernes arbeidstid, hva skjer etter brudd i forhandlingene?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg drar heller ikke på irrelevante kurs. Jeg må jo uansett gjøre jobben min og da vil jeg ikke ta igjen jobbing på kveldstid for å ha kastet bort en dag.

Kurs med relevans hopper jeg på med glede, i hvert fall om de er gratis.

Sist planleggingsdag var det to kurs jeg kunne tenke meg og så nytteverdien av. Beklageligvis ble jeg sendt på et tredje i noe jeg er god i. Det var det rektor ville jeg skulle. Resultat; en arbeidsdag hvor jeg satt og hørte på noe jeg allerede visste (faktisk mer en foreleser). Og dette var ikke en unik opplevelse. Dessverre. Jeg får nemlig ikke være med på å bestemme hva jeg kan og hvor jeg trenger påfyll.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.