|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() San Sebastian i juliJeg har fått tilbud om å reise til San Sebastian på konferanse i juli, og lurer på å ta med familien og utvide turen med ferie noen dager. Er det noen som har erfaringer, anbefalinger og tips derfra?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: San Sebastian i juliIngen tips, siden jeg var 12 sist jeg var der, men jeg har veldig lyst til å dra tilbake. Tror det er en kul by! Mye fin arkitektur og bystrand (selv om biscayabukta ikke er særlig varm).
![]() |
#3 |
Make it count!
![]() Sv: San Sebastian i juli
Ja, vi har allerede reist med Google Earth dit, og stranda så helt nydelig ut!
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: San Sebastian i juliIngen tips jeg heller siden jeg var der med en venninne for 12 år siden, men det var en fin by. Vi leide oss inn på et rom der det fulgte med en kråke (?) i bur, men så flyttet kråka til et annet rom (digresjon). Riktig artig var det |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
nju nja njo
|
![]() Sv: San Sebastian i juliVi var der i juli for snart fem år siden. Får ennå vann i munnen når jeg tenker på all tapasen vi spiste i gamlebyen der! Det er en fin strand der og så husker jeg akvariet, hvilket sannsynligvis betyr at det var bra for jeg pleier ikke å være så begeistret for sånn.
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: San Sebastian i juli
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Make it count!
![]() Sv: San Sebastian i juliTakk for gode tips!
![]() |
#8 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: San Sebastian i juliSan Sebastian er vel verdens beste by dersom man er matinteressert. Et vanvittig antall gode restauranter, mange med Michelin-stjerner. Sjekk denne listen : |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Make it count!
![]() Sv: San Sebastian i juliNå er flyreiser og leiebil bestilt. Vi flyr til Bilbao, så kanskje vi tar en liten stopp der også. Er det noen som har gode forslag til hotell? Selve konferansen skal være på Miramar Palace.
![]() |
|
|