|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?
Og nå har det kommet mail om at er forbudt å streame, og at det ikke skal gå ut over daglig drift/effektivitet. Antar at det blir som tidligere, at det settes på en Tv i fellesareal ved typiske klassiske "høydepunkt" og at man samles der noen minutter. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Vi har tv på vaktrommet som vi kan bruke på rolige kvelder og netter. Da velger vi selv hva vi vil se, så da er jo mulighetene for OL der. På dagtid ville det vært latterlig å skulle foreslått noe slikt.
|
|
|
#123 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Har ikke sett noe info om forbud, men kommer nok ikke til å se. Ser heller opptak eller oppsummering når jeg kommer hjem.
|
|
|
#124 |
|
Rockesøster
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Det virker som om det norske folk aka FP har et edruelig forhold til det å se OL mens de er på jobb. |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?njei... eller, jo.
|
|
|
#126 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Også har jeg tenkt å høre radio, ja, det har vi lov til uansett (så lenge vi helst ikke, ikke så mange om gangen i alle fall) gjør et via pc'n, igjen pga bådnbredde.
|
|
|
#127 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Sjefen min kjøpte ny tv i dag, så det sier vel sitt. Men jeg har såpass mye å gjøre de neste ukene så rekker ikke å se så mye.
|
|
|
#128 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Vi har ikke fått noen føringer i forhold til å se på OL. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Hehe. I dag kom det beskjed fra øverste hold, om at vi offisielt har lov til å se OL i arbeidstiden. Innen rimelighetens grenser, vel og merke. ("OL-titting er greit, så lenge det ikke går utover arbeidet man skal utføre.") |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Nei, tror ikke det. Tv blir brukt til internt formål hos oss.
|
|
|
#131 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Ikke noe OL i arbeidstida her, nei. Skal vi oppfylle årstimetallet til elevene i de ulike fagene, kan vi neppe forsvare å kikke på OL, og etter at ungene går hjem er det jammen nok som skal skje.
|
|
|
#132 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Nei, og det gjør meg absolutt ingen ting! |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Eg har ein veldig fleksibel jobb der eg jobbar omtrent som det passar meg, kor som helst (berre eg har laptop og mobil). Ønsker eg å sjå ein time OL midt på dagen, så kan eg det. Men eg gjer jo ikkje det. Da må eg ta igjen tapt tid på kvelden, og uansett er eg ikkje så interessert at eg prioriterer å sjå OL framfor å jobbe... Men eg har kollegaer som sikkert vil få med seg meir - og det er da heilt i orden for meg.
|
|
|
#134 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Tja, kan vel se noe når det er rolig på nettene. Men orker ikke se på. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Ser ikke på OL i arbeidstiden nei. Kan sikkert bruke en arbeidstime til det, men da må jeg jobbe mer på kvelden. Vi har snakket litt om å se på ett av Tora sine renn sammen med elevene siden hun er fra her og liksom er litt "vår".
|
|
|
|
#136 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?På jobben min har vi tilgang til IPtv på arbeidsstasjonene, slik at vi får inn en haug med kanaler.
|
|
|
#137 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Vi hadde felles OL-lunsj i dag, med tv og langrenn/slope style. Veldig hyggelig. Ellers står tv på på møterommet, så folk går litt til og fra. |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kan du se OL i arbeidstida?Hos oss jobber vi så intenst hele tiden at det er uaktuelt. Det å ta pause for å spise lunsj er det vi strekker oss til.
|
|
|
#139 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sånn er det absolutt ikke i det statlige organet jeg jobber i. Vi har alle for mye ansvar og tidspress til å vurdere å sitte og se på OL.
|
|
|
#140 |
|
Bedreviter
|
Ja, men på min arbeidsplass så bare diller vi, skjønner du, så der ser vi OL hele dagen. |
|
|
|
![]() |
|
|