Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

LOST igjen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-07, 23:24   #1
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: LOST igjen

Tenk hvis jeg hadde vært så lur att jeg hadde spart en sesong eller to av Lost til nå! :drømmer:

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:10   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

*sukk* Dette er helligbrøde, men jeg har fått høre at de har tenkt å holde på til totusenogti. Det er leeenge det. Ergo blir LOST også en av disse evigvarende seriene som vi aldri får noen løsning på. Jeg vil vite nå!

Gammel 15-05-07, 17:07   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

*sukk* Dette er helligbrøde, men jeg har fått høre at de har tenkt å holde på til totusenogti. Det er leeenge det. Ergo blir LOST også en av disse evigvarende seriene som vi aldri får noen løsning på. Jeg vil vite nå!

Nei, det er akkurat 51 episoder igjen av serien. De siste tre av nåværende sesong 3, og så 48 nye episoder fordelt på 3 serier à 16 episoder. Forfatterne har hele tiden sagt at de har jobbet ut fra et helt konsept med en spesifikk slutt, og har nå fått klarsignal fra ABC om at det hele skal avsluttes da. Det hørtes på dem ut som det var kaaanskje bittelitt lenger enn de helst kunne tenkt seg, men var helt klare på at de hadde masse stoff å fylle episodene med! Flere flashbacks etc. Og sikkert masse forvirrende twists and turns...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 21:17   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, det er akkurat 51 episoder igjen av serien. De siste tre av nåværende sesong 3, og så 48 nye episoder fordelt på 3 serier à 16 episoder. Forfatterne har hele tiden sagt at de har jobbet ut fra et helt konsept med en spesifikk slutt, og har nå fått klarsignal fra ABC om at det hele skal avsluttes da. Det hørtes på dem ut som det var kaaanskje bittelitt lenger enn de helst kunne tenkt seg, men var helt klare på at de hadde masse stoff å fylle episodene med! Flere flashbacks etc. Og sikkert masse forvirrende twists and turns...

*letta* Men det kan jo bli langt uti totusenogni likevel, det. Men så godt at de vet at de har en slutt allerede! Kall meg gjerne litt rar, men jeg liker å vite at jeg får vite en gang i framtiden

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.