Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilke spisestoler har dere?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-14, 09:41   #21
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke spisestoler har dere?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Sånn har jeg tenkt å gjøre med våre Budalstoler også, men jeg utsetter det hele tiden mest p.g.a. ryggen på stolene. De blir jo så kule når de er malt i forskjellige farger.

Ja, de er fine i forskjellige farger Synes ikke det var så tungt å male dem, men nå er jo de andre litt mer "chabby" fordi det er lenger siden de er malt så det gjør ikke noe om det ikke er perfekt. Malt 2 rosa jeg. Har fått tak i en til som også må males

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 13:13   #22
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilke spisestoler har dere?

Vi har noen billige, men gode å sitte i, fra IKEA. Aner ikke navn, og finner de heller ikke i sortementet så de er nok gått ut. Hadde ikke råd til de stolene som hørte til bordet siden vi kjøpte flere ting samtidig den gang vi flyttet inn i den første boligen vår, og nå får jeg ikke tak i dem lenger siden de også er ute av produksjon (Talgø). Utrolig dumt, men er stadig på utkikk etter stoler som kan erstatte de vi har nå når barna er litt større og vi kan bytte dem ut uten å risikere at de nye blir ødelagt. Har en liten hunch av hva jeg vil ha, men må bare se om jeg fortsatt vil ha de samme om et år, og så høre hva mannen syns.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.