Sv: Lærernes arbeidstid, hva skjer etter brudd i forhandlingene?
Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.
Er ikkje det ein god ting å oppfordra til å publisera i sosiale media? Det er jo "kanal" nummer ein for å nå ut til massene.
Ein kan sjølvsagt diskutera ordbruk, retorikk og bodskap i det som blir publistert, men det aller verste er jo om ein blir så politisk korrekt at ein lar vera å seia i frå.
Det er jo mange som meiner at lærarar (kvinnelege spesielt) finn seg i alt for mykje, er for "snille" og ikkje står opp for rettane sine. Eg trur kanskje det gjeld i denne debatten og? Av frykt for å framstå som sytete, usakleg eller kva det no er så lar folk vera å sei kva dei meiner. Då har eg meir sansen for å heia kvarandre fram og "stå på barrikadane" saman.
Når det gjeld facebook-gruppa syns eg det aller meste der har vore nettopp sakleg OG at det har vore ein befriande lausluppen tone.
Dette skjønner jeg lite av. Har du inntrykk av at jeg legger skjul på hva jeg egentlig mener? Jeg synes jeg har vært ganske så tydelig om hva jeg tenker om KS sitt forslag gjennom hele tråden, men det forhindrer meg ikke i å mene at den massive strømmen av lærerblogger og avisinnlegg med mye sutring, lite fakta og dårlig retorikk er pinlig og ødeleggende for saken. Jeg står gjerne på barrikadene, men for meg er det ikke nok at vedkommende som har skrevet noe om arbeidstidsforhandlingene er lærer, han/hun må ha lagt det fram på en måte jeg kan identifisere meg med også.
Jeg er ikke med i FB-gruppa, så den kan jeg ikke uttale meg om.
|