|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Romerike
![]() |
Kjøpe brukt bil nr. 2 (Skoda Octavia 2002? Andre forslag?)Hei, |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe brukt bil nr.2 (Skoda Octavia 2002? Andre forslag?)Har hatt Octavia 2000-modell, helt ok bil. Relativt stor stasjonsvogn, veldig ok bagasjeplass. Eneste innvending for min del ville vært at for meg er bil nr. 2 en småbil, der man ikke nødvendigvis må ha plass til hele påskeferieutstyret.
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kjøpe brukt bil nr. 2 (Skoda Octavia 2002? Andre forslag?)Noen jeg kjenner godt og ofte låner bil av, er på sin tredje Octavia nå. Jeg synes det er en god bil å kjøre, og det har, meg bekjent, aldri vært problemer med deres biler. (Nå skal det sies at ingen av dem har blitt beholdt så lenge som ti år, så jeg skal ikke uttale meg om levetiden på bilene). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpe brukt bil nr. 2 (Skoda Octavia 2002? Andre forslag?)Hadde en 2002-modell Octavia tidligere. Var godt fornøyd med bilen.
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Kjøpe brukt bil nr. 2 (Skoda Octavia 2002? Andre forslag?)
ok. takk for svaret :-). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Kjøpe brukt bil nr. 2 (Skoda Octavia 2002? Andre forslag?)Multilink kan samtidig gjerne være mer utsatt for slitasje - kanskje spesielt hvis bilen er satt opp noe stivt. Dyere å fikse blir det vel gjerne også. Akkurat i dette segmentet er vel dog ikke hjulopphenget i seg selv noe jeg ville lagt vekt på, men kjøreegenskapene totalt sett i forhold til bruken man ser for seg. Primera vet det imidlertid lite om på det området.
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Er ikke FSI med kjededrift? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ja, det varierer. Sharan er vel av de få som en periode hadde 60. Det vanligste i hvert fall de ti siste årene på 1.9TDI har vært 120 000.
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Kjøpe brukt bil nr. 2 (Skoda Octavia 2002? Andre forslag?)Tja. Da ble det innlands kjørt octavia 1.6 stv. Valget sto mellom peugeot 406 og octavia. sikkerhetsmessig peugeot scorer lavere enn gjennomsnittet ellers grei fransk bil. |
|
|
|
![]() |
|
|