|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Rockesøster
|
![]() Sv: KjolevekaJeg liker ikke slike kvinner-kom-igjen-nå-gjør-vi-sånn-opplegg, spesielt når det går på utseende e.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Leser
|
![]() Sv: Kjoleveka
De har ikke skrevet om det på forskning.no! Skandale!
![]() |
#64 |
Glamorøs
|
Dt var da en snål kortslutning i logikken? Det er da ingen som mener at det er antifeministisk å pynte seg. Jeg syns folk kan gå i så mye bling og kjole de bare vil, men jeg er ikke med på at arbeidsplassen blir bedre av at damer pynter seg og ser bra ut.
Sist redigert av Tallulah : 21-02-14 kl 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ke? Som jeg skrev i innlegg to eller noe sånt: Jeg skjønner ikke hva som er poenget med en egen kjoleuke (men jeg skjønner ikke hva som er poenget med at alle menn går rundt med bart i november heller, så det er meget mulig det er meg det er noe i veien med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: KjolevekaJeg er fryktelig enkel tror jeg.
![]() |
#69 |
Epikur
|
![]() Sv: KjolevekaDet ligger ingenting bak. Ikke annet enn at man vil at damer skal reduseres til sexobjekter og pyntedukker uten reell makt i samfunnet, såklart.
![]() |
#70 |
This is normal!
|
![]() Sv: KjolevekaJeg har ikke noe imot kjoler og pynt jeg heller. Men jeg er litt lei av hvor mye plass klær, shopping, utseende, interiør osv. tar for mange kvinner - særlilg på nett. Jeg synes ofte vi er for opptatt av "loen i vår egen navle" rett og slett. Og en slik "Facebookaksjon" blir et godt eksempel på dette. Dette er ingen big deal for meg, men det fenger meg ikke.
![]() |
![]() |
#72 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: KjolevekaMeiner dokke virkelig ikkje at arbeidsmiljøet blir bedre av at kvinner og menn pynte seg? Mulig eg er fryktelig enkel (som Nessie
![]() |
![]() |
#74 |
etterpåklokest
|
Ja, jeg mener at hvordan kollegaene mine kler seg har ingenting og si for arbeidsmiljøet vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: KjolevekaHvorfor kan ikke menn også ha ei veke? Bermudashorts-veke, for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Rockesøster
|
Hvis arbeidsmiljøet skal avhenge av hvorvidt man pynter seg i kjoler eller ikke tror jeg at man har seriøse problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: KjolevekaIkkje pynter seg i kjoler. Men at en ser ok ut, har god kroppslukt og reint og pent tøy? Ja.
![]() |
![]() |
#80 |
Epikur
|
![]() Sv: KjolevekaJeg kan rapportere om at pyntefrekvensen hos menn på min jobb gikk opp i takt med kjolebruken.
![]() |
|
|