Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du belte?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-14, 18:24   #41
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du belte?

Hvorfor i alle dager skulle det være harry å bruke belte?

Gammel 23-02-14, 18:37   #42
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Bruker aldri belte, synes det ser klumpete og lite fint ut.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 18:50   #43
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker alltid belte, men alltid smale som ikke synes om jeg har genser over buksen. Jeg har dog ofte bluse til bukser som trenger belte, og da synes jo beltet. Blusen er jo oppi buksen. Jeg synes IKKE det er harry, jeg synes derimot adet er harry med bukse der linningen synes og det IKKE er belte....

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 19:06   #44
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Synes det er skrekkelig ubehagelig. Ei på jobben tror jeg bruker det, for hun snurper buksa i livet, slik at det kommer en kjempe bilring inne i buksa, og buksebena blir dratt opp i en snedig vinkel, slik at det er noe høyvanns. Så prøv å unngå det ihvertfall.

Gammel 23-02-14, 21:03   #45
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Jeg bruker alltid belte, men alltid smale som ikke synes om jeg har genser over buksen. Jeg har dog ofte bluse til bukser som trenger belte, og da synes jo beltet. Blusen er jo oppi buksen. Jeg synes IKKE det er harry, jeg synes derimot adet er harry med bukse der linningen synes og det IKKE er belte....

Kan jeg få tips til smale og fine belter?

Vanlige belter er jo egentlig smale, men det er spennen som ofte er køumpete.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-14, 21:55   #46
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte mitt yndlingsbelte på Marco polo. Ellers har jeg også kjøpt noen billigere på Zara, Mango og HM. Alle har smal, liten spenne. (Vet dessverre ikke hvordan man legger inn bil her... )

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:57.