|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Please jeansNoen som har Please jeans og kan si noe om det er god kvalitet, normale i str? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Please jeansTja, både jeg og en kollega reklamerte på hvert vårt par da de revnet i stoffet. Mine revnet først etter 4 uker (de fikk reparere dette så godt det lot seg gjøre) så merket jeg etter to, tre nye mnd at de holdt på å revne i skrittet. Min kollegas par revnet over kneet. Stoffet er veldig behandlet og dermed veldig tynt. Stoffet går også veldig ut slik at det er lurt å kjøpe de nokså trang. Ikke verdt 1400 kr i mine øyne. Sist redigert av Luvi : 25-02-14 kl 18:55. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sv: Please jeans
Så kjipt Luvi. De er jo så fine men nå vet jeg ikke helt, de koster jo en del. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Please jeansHvis du liker bukser som er litt lave i skrittet, kunne du jo heller prøve fra Floyd, til 1/3 av prisen
|
|
|
#5 |
|
Takk for tips! Jeg har ikke brukt den typen jeans før men de er jo så fine så har tenkt kjøpe meg et par. Er jeg heldig så ser det bra ut på meg og. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Please jeansObject selger også (som mange fler) en variant av denne buksa. Den er noen stivere i stoffet, men ikke så ulik ellers. Den kostet 799,- mener jeg. Jeg deponerte på et par, men de var så store på str at den minste ble for stor til meg. Sist redigert av Luvi : 26-02-14 kl 22:52. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Please jeansDe utvider seg veldig fort. Buksa jeg kjøpte er for stor og ikke noe fin etter å ha vært på en time.
|
|
|
#8 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Signerer denne - jeg klaget raskt og fikk igjen pengene heldigvis. Syns det sier mye om kvaliteten i stoffet på disse buksene. Overpriset og ikke verdt halvparten syns jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|