|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skedsmo kommune får helddagsskoleVi bor i den kommunen så det blir spennende. Ettersom jeg har skjønt skal det gjelde allerde fra høsten av. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ustabil
|
Sv: Skedsmo kommune får helddagsskoleJa, det er spennende! Vet du noe om hva det vil innebære? Tenker på timetall, lengde på skoledag, er SFO "inkludert" i skoledagen, osv. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Sv: Skedsmo kommune får helddagsskoleSFO er ikke inludert. Det er snakk om flere timer, hjelp med lekser og prøveordning med skolemat ettersom jeg skjønte. Nå har jo Christian akkurat sluttet på SFO, han går i 3. klasse. Men er absolutt for at det blir heldagsskole for da blir det ikke så mange timer alene hjemme. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ustabil
|
Sv: Skedsmo kommune får helddagsskole
Men du har ikke ennå fått vite hvor mange timer skoledagen blir på? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
♥ ♥ ♥
Nei, leste først om det i dag i lokalavisen. Viste ikke noe om at vi skulle være med før idag. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ustabil
|
OK, skjønner. Leste om det for litt siden, tror statsministeren hadde snakket varmt om forsøkene i en tale. Men jeg er nysgjerrig på detaljene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Skedsmo kommune får helddagsskoleJeg synes dette virker som et veldig spennende prosjekt! |
|
![]() |
|
|