|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siste bilvalgstrådJada. Vi greier fortsatt ikke bestemme oss. Budsjett under 350000, ny eller litt brukt. Stasjonsvogn eller SUV. Verken automat eller 4x4 er dealbreaker. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Siste bilvalgstrådHar dere sett på flerbruksbiler? Typ 7 seter?
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Siste bilvalgstrådMannen vil ikke ha sjuseter. Han sier at hvis jeg vil ha sju seter må han få baby. Så jeg tror jeg holder meg til fem seter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Siste bilvalgstrådVi har heller ikke bestemt oss, har en egen tråd selv. Vi ser i sjiktet mellom 350-400 tusen, men egentlig kun på SUV med automat.
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2014
![]() |
Sv: Siste bilvalgstrådKan anbefale Peugeot 508 SW. Denne er nok like lang som Hyundai i40, men du venner deg fort til det. Vi skal selge vår 508. Litt vemodig for det er en glimrende bil, men vi har bestilt oss Mazda CX-5 (vi savnet å sitte høyt). Sist redigert av Adrienne : 23-02-14 kl 09:02. Årsak: Fjernet link til annonse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
Sv: Siste bilvalgstrådVar i utgangspunktet i samme situasjon som dere, og siklet på en Skoda Superb til rundt 400.000.- |
|
|
|
![]() |
|
|