Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Flere som ser på BMW i3?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-13, 17:23   #21
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flere som ser på BMW i3?

Da har vi prøvekjørt og bestilt. Går utenpå Leafen på de fleste områdene. Stor er den også, bare bagasjerommet som er lite.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-13, 17:37   #22
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hva ble prisen på denne?

Gammel 18-11-13, 19:35   #23
Siritk

Siritk sin avatar

Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Hva ble prisen på denne?

Grunnprisen er 249.000, kan trygt si at det ikke ble sluttprisen. Kjøpte på mye.

Gammel 18-11-13, 20:46   #24
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hoho... Takk skal du ha. Vi vurderer E-up, men i3 er jo mye tøffere.

Gammel 18-11-13, 21:08   #25
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Hoho... Takk skal du ha. Vi vurderer E-up, men i3 er jo mye tøffere.

Vi har vurdert rubbel og bit på markedet, men da i3 kom var det ikke tvil. Dro til prøvekjøring i dag med 95% sjanse for å kjøpe, den økte til 100% før jeg kjørte ut fra parkeringen. Bilen er vanvittig god å kjøre, du sitter høyt og jeg synes den er penere live enn på bilder. Mye mer bil.

Gammel 19-11-13, 10:25   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes designet på i3 er kjempetøft, men ser av lengden at den er nesten 50 cm kortere enn leafen. Skjønner ikke hvordan vi skulle fått plass til alle i den. Synd, for den er veldig fin. Spent på å høre mer når dere får den.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-13, 10:36   #27
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes nå den bmw og juken har noen ørsmå likheter,jeg da.....

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 18:45   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere fått bilen? Vi var å prøvekjørte VW E-up idag. God den altså, veldig god, faktisk. Leveringstiden derimot....ønsket bil kan vi få i juni, hvilket er kjipt.

Gammel 19-01-14, 14:26   #29
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Har dere fått bilen? Vi var å prøvekjørte VW E-up idag. God den altså, veldig god, faktisk. Leveringstiden derimot....ønsket bil kan vi få i juni, hvilket er kjipt.

Juni på E-up faktisk, de skulle jo ikke ha leveringstid. Vi får vår i mars, de som bestiller nå får i april/mai. De første bilene har kommet til Trondheim allerede.

Gammel 19-01-14, 17:34   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har bestilt opp noen som kommer i mars. Om vi skal velge selv hvordan vi vil ha den(it fra få fargemuligheter) er det juni.

Hvor mye la dere enn i ekstrautstyr? Jeg har observert flere i3. Mye større enn jeg trodde.

Gammel 19-01-14, 17:34   #31
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har også bestilt. Kommer i uke 8. Gleder meg virkelig!

Gammel 19-01-14, 18:43   #32
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

De har bestilt opp noen som kommer i mars. Om vi skal velge selv hvordan vi vil ha den(it fra få fargemuligheter) er det juni.

Hvor mye la dere enn i ekstrautstyr? Jeg har observert flere i3. Mye større enn jeg trodde.

Å bestemme alt selv er essensielt.
Vi la i det meste. Den er midt i blinken for oss størrelsesmessig.

Mikkeline; Vi fikk uke 8-10 som leveringsdato, blir spennende.

Gammel 19-01-14, 19:16   #33
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

På en slik bil, som kun skal brukes til bykjøring, hadde jeg ikke villet lagt noe særlig penger i ekstrautstyr. Jeg snakket med de på Sulland om dette og de var enige med meg, som de sa: det blir en utgift man ikke kan regne med å få igjen ved evt. videresalg og det er jo strengt tatt ikke nødvendig heller. Jeg ville hatt med DABradio, gps og parkeringssensorer og droppet resten.

Jeg er i tenkeboksen. Den var gøyal og hadde jeg hatt store barn hadde jeg nok vært mer sikker. For meg blir den nok i minste laget. Bill.mrk. har baby.

Gammel 19-01-14, 19:25   #34
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Døy vil bli en ren til-frabil for vår del. Egentlig kan vi klare oss med en bil fra august når H begynner på skolen. E-up var utrolig god å kjøre den og altså - og den vil nok komme seg på ca 100' mindre nesten - så sånn sett er Eup bedre - sånn fornuftig sett

Gammel 20-01-14, 11:03   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville kjørt på med mye ekstrautstyr. Nå vet jeg ikke hva i3 har av utstyr standard, men vi er veldig fornøyde med 360 kamera, varme i ratt og i alle seter, skinninteriør, bose-anlegg. Vi har "toppa" begge bilene våre og det meste av ekstrautstyr er i daglig bruk så sånn sett er det et must for oss.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-14, 11:16   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Da ser det ut til at det kanskje blir e-up på oss. Pris er avgjørende - og bilen er veldig god å kjøre, så da er det greit. Å slippe å ta opp lån er ikke dumt det heller og bilen har jo alt av ekstrastasj - og kommer seg på bare litt over 200'. (Vi lar da vær å vente på takluke og får den i mars)

Sist redigert av Che : 20-01-14 kl 12:38.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 11:30   #37
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi fikk vår denne uken. Veldig bra å kjøre, noen uvante løsninger (plassering av knapper, åpning av dører etc). Sitter som en dronning, har veldig god oversikt. Bilen går som en kule, vanvittig sprek!

Veldig grei app til bilen hvor man kan varme opp bilen i forkant, overvåke forbruk og ikke minst fjernstyre fløyte/lys om man har behov for å finne igjen bilen i f.eks parkeringshus.

Eneste ulempen jeg kan komme på er at vi ikke får med hele familien i bilen, men det visste vi jo om da vi bestilte den.

Veldig fornøyd med valget!

Gammel 02-03-14, 20:16   #38
Siritk

Siritk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Vi fikk vår denne uken. Veldig bra å kjøre, noen uvante løsninger (plassering av knapper, åpning av dører etc). Sitter som en dronning, har veldig god oversikt. Bilen går som en kule, vanvittig sprek!

Veldig grei app til bilen hvor man kan varme opp bilen i forkant, overvåke forbruk og ikke minst fjernstyre fløyte/lys om man har behov for å finne igjen bilen i f.eks parkeringshus.

Eneste ulempen jeg kan komme på er at vi ikke får med hele familien i bilen, men det visste vi jo om da vi bestilte den.

Veldig fornøyd med valget!

Herlig! Vi får vår på fredag, mannen går rundt seg selv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.