Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-14, 11:52   #20
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe/oppbevaring på vaskerom - hjelp!

Når det gjelder yttertøy: Vi har enormt mye, og i tillegg skal det arves, så jeg tar vare på det som er mellom størrelser også. Samme med sko, skisko, etc. Yttertøy tar mye plass i kurver, og jeg hater å lete i kurver også. Jeg har derfor valgt kroker på veggen for dette. Masse, masse knagger i to rader, ca 2 meter bortetter. Der henger ALT: Skidresser, regntøy, utebukser, arvet tøy som venter på å bli tatt i bruk, boblejakker, etc, sortert ca. etter størrelse. Det har gjort sesongskiftene utrolig mye greiere, for alt er tilgjengelig, og ikke pakket i kasser. Sko har jeg i flere Billyhyller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.