|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Audacious
|
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet...og hvordan få dem til å vokse igjenKile i siden er ikke spesielt synlig så lenge det er i riktig stoff og pent gjort! Det behøver jo ikke være i neonfarger heller...
![]() |
#22 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet...og hvordan få dem til å vokse igjenJeg tørr ikke prøve en gang. I februar var jeg fadder i dåp og måtte mer eller mindre står oppreist hele tiden for å puste. Nå har jeg gått ned ca 5 kg, men det er langt fra den vekten den ble sydd til. Dessuten tror jeg ømme gravide pupper vil lide i et småtrangt bunadsliv.
![]() |
#23 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet...og hvordan få dem til å vokse igjenGlimrende metode!
![]() |
#24 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet ... og hvordan få dem til å vokse igjenHehe kjenner igjen problemet. Mamma mente jeg aldri kunne bli større en 38, men selv har hun vel 46 i max str......Snille mødre altså |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet ... og hvordan få dem til å vokse igjenAt jeg ikke tenkte på det!
![]() |
#27 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet ... og hvordan få dem til å vokse igjenHver gang jeg leser denne tråden venter jeg på at noen skal komme ut av skapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet ... og hvordan få dem til å vokse igjen
Det hjelper ikke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet ... og hvordan få dem til å vokse igjenHm... min bunad krympet i skapet men min mor er vel 15 cm lavere enn meg og en 34/36 størrelse... jeg gjorde saken noe omvendt... Sydde meg ny bunad og hang min gamle i skapet slik at vår store lille prinsesse på 3,5 år kan vokse seg inn i den
![]() |
#30 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet ... og hvordan få dem til å vokse igjenKrympet i skapet her også, over puppene. Satt som et skudd da jeg var 15 med D cup, men dårlig for ei på 30 med G |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Bunad som krymper i skapet ... og hvordan få dem til å vokse igjenJeg fikk bunad til konfirmasjonen, den er sydd litt ut, og passet ved da jeg var gravid med eldstejenta. Etter det er den ikke blitt brukt. Og jeg er ikke blitt tykkere, heller tynnere. Jeg har vokst i høyden og ikke så mye i bredden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|