|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsgave til toårig gutt?Skjønner han hvilke gaver som er fra hvem? Det gjør ikke vår toåring, så vi kjøper ingen gave fra oss (vi pusser opp rom til ham, så pengene går til det). Besteforeldrene har fått beskjed om at vi ønsker at de legger penger i ny seng og kommode til rommet. Så får han dilldall og leker fra de andre som kommer på selve bursdagsselskapet. Det blir jo nok av ting og leker uansett, og dere har jo som du skriver mye fra før. Så hvis han likevel ikke merker det, kan dere kanskje legge pengene i noe annet enn leker til ham? Noe som ikke nødvendigvis trenger å pakkes inn og overrekkes på selve dagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsgave til toårig gutt?Balansesykkel eller hoppeku, er mine forslag. Stor suksess her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bursdagsgave til toårig gutt?
Vi har så liten slekt at antallet gaver begrenser seg på naturlig måte. Ellers har han det han trenger av praktiske ting (han fikk blant annet storseng 18 mnd gammel), og jeg har tenkt å få bestemor til å sy gardiner til rommet med biler på, så da tror jeg den biten er løst, også. Lampe til rommet står også på lista, men der må vi finne noe vi liker først.
![]() |
|
|