|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Jeg hadde reagert som deg, Maverick.
![]() |
#42 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Jeg blir jo i harnisk når jeg får en-to dagers varsel om å sende syltetøyglass.
![]() |
#43 |
I mål
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...
De gir lengre varsel på vår kant av byen vet du, borte hos dere tenker de vel at folk har råd til å kaste mat |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
maler
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Det beste er det evige spørsmålet om grillmat. Det er ikke måte på hvor mye det skal grilles i sommerhalvåret.
![]() |
#47 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Jeg hater virkelig å kaste mat. Derav rødbetglasset fra i fjor, antagelig.
![]() |
#50 |
Prettiest mess ever seen
|
Og en vedkubbe! Hvem har vedkubber slengende når man har gasspeis? I kid you not, vi måtte kjøpe et jævla nett med ved som vi har liggende i boden for de derre turdagene.
![]() |
#53 |
Peppy!
|
Her hører jeg også hjemme. For ikke å snakke om "ta med ukeblader med fargerike bilder". |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
maler
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Og de syltetøyglassene får man jo ikke akkurat lang tid på å komme med heller.
![]() |
#56 |
etterpåklokest
|
De er 76 unger på trinnet til eldste. Om alle virkelig har med seg ved, så må de få noen heftige bål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
maler
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...Jeg hadde en morgen da jeg oppdaget at de skulle ha med 3-5 utblåste egg, "noe ekstra godt" i matboksen, varm drikke, grillmat, vedkubbe og et par aviser. Jadda.
![]() |
#58 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...En morgen gikk jeg innom frisøren og tok et ukeblad. :bidrar:
![]() |
#60 |
etterpåklokest
|
Jeg hadde fire barnehagebarn et år, og den kvelden jeg kom på at alle fire skulle ha med tre utblåste egg hver neste dag, begynte jeg nesten å grine. Mye omelett til frokost , da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|