|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#24 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vis meg gyllenbrunt hårJeg tror jeg skal ha noe sånt selv. Jeg har kommunegrått hår, og har alltid identifisert meg som en brunette. Men nå er det for mørkt brunt. Jeg trenger også noe som skjuler etterveksten litt.
|
|
|
#25 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Vis meg gyllenbrunt hårJeg begynner sikkert å gå litt grått hår jeg også. Jeg har bare farget det så mye de siste årene at jeg aldri har sett noe til det.
|
|
|
#26 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Vis meg gyllenbrunt hårJeg har farget mitt siden jeg var fjorten og det kom som en stor overraskelse for meg at jeg ikke hadde brunt hår for noen år siden, men kommunegrått. Litt identitetskrise rett og slett. Foreldre og søsken har mørkebrunt og svart hår.
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vis meg gyllenbrunt hår
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Henna er vel egentlig bare rødfargene i forskjellige nyanser alt ettersom hvilken henna man velger. Men man kan oppnå andre farger ved å blande det med andre ting. Jeg bruker ren rajasthani henna som jeg blander selv og den blir rødbrun på mitt hår siden den er litt mørkere enn mange andre hennaer. Veldig fornøyd med den fargen og det er flere frisører som har kommentert at den er fin og lurt på hvilken farge det er. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Vis meg gyllenbrunt hårJeg brukte mye henna i den der docMartens-perioden på nittitallet
|
|
|
#31 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vis meg gyllenbrunt hårHenna er da veldig allergent, er det ikke? Jeg skulle vært ganske sikker på at jeg ikke var disponert for allergi hvis jeg kjørte fast høydose henna. Jeg vet at det er henna i en god del vanlige farger også, altså.
|
|
|
#32 |
|
Det er et skikkelig griseri ja. Må jo ha masse grønne greier i håret i noen timer, tar lenger tid enn vanlig farge. Men jeg pakker det godt inn i plastfolie og har på en reklamebuff jeg ikke er redd for utenpå. Og lukten er nok noe spesiell. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Så vidt jeg vet gjelder dette det de kaller "black henna". Det er ikke henna og det er mange som får kraftige reaksjoner av det. Ofte sånt de bruker for å lage midlertidige tatoveringer på sydensteder http://www.hennapage.com/henna/warnings.html |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Vis meg gyllenbrunt hårOk, det kan godt hende, jeg er ikke opplest på forskjellene på ulike hennatyper. Og gjør alt jeg kan for å unngå rødskjær i håret, så jeg skyr uansett alt sånt.
|
|
|
#35 |
|
Erfaren nok
|
Jeg bruker den kremen (ferdigblandet i krukke) istedet for å blande selv. Det er en drøm. Sitter ca 1 time før jeg skyller ut
|
![]() |
|
|