Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 22:48   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg hadde forresten en periode hvor jeg eksperimenterte over hvilke triks jeg kunne bruke for å ikke grine av løk, for her renner det noe jævlig.

Jeg så IKKE lur ut der jeg sto og skrelte løk, med dykkermaske og snorkel. Det funket ikke

Svømmebriller funker. Spesielt hvis du rekker ut tunga samtidig. Har prøvd.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:49   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, da så du schmart ut, tenker jeg!

Jeg bare skjærer den veldig fort, jeg, vasker hender, fjøl og kniv og tenker ikke mer på det. Den psykologiske effekten virker. Før, da jeg forsøkte allverdens triks, grein jeg som en unge.

Gammel 07-10-06, 22:56   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du bilde av det?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:06   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Har du bilde av det?

Desverre, vi er ikke like forutseende som LilleLeo. Men jeg gjør det ganske ofte, så nesten gang lover jeg at jeg skal ta bilde.

Det hjelper faktisk å bare stikke ut tunga også. Jeg hørte en teori om at det som gjør at det svir i øynene trakk seg mot fuktighet, så hvis du greide å plassere noe "foran" øynene, nærmere løken som var fuktig så gikk disse sivgreiene i den retningen. Stikker man ut en våt tungespiss så funker det faktisk. Men er det mye løk må svømmebrillene på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:08   #5
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Det har jeg lurt på lenge!

Aaah - får skaffe meg svømmebriller nå.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.