Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Backstreet's back, alright!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-14, 14:47   #61
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Backstreet's back, alright!

Nei, jeg fikk billetter i siste liten husker jeg. Så jeg raste ned og satte meg i trappen og koste meg. Fine k.d. lang. Hun har en mye finere versjon av "Case of you" enn Joni selv. :dukker:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-14, 15:25   #62
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg betaler ikke for å treffe dem. Der går grensa.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Om man er fan blir det sikkert en opplevelse å se dem på Sentrum Scene. Det er jo så godt som alltid bedre å se noen på en liten scene.

Er fan og er fan.... Har ikke hørt på musikken deres siden jeg var 14 tror jeg, men moro likevel.

Er ikke engang forelska i noen av dem lenger.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-14, 15:26   #63
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"Intimkonsert" er et sånt fint konsept for falmede stjerner som ikke selger ut de store venuene lenger.

Gleder meg til intimkonsert med Metallica. Da skal jeg mimre.

Det er jo ti ganger bedre enn stor konsert. Syntes jeg.

Gammel 11-02-14, 15:31   #64
Joika
Pauset

Standard

Skal på Gavin Degraw i mars også.

Gammel 11-02-14, 15:36   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er jo ti ganger bedre enn stor konsert. Syntes jeg.

Det synes jeg også, som publikummer, men konsertarrangørene som skal tjene penger er gjerne av en litt annen oppfatning.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-14, 20:42   #66
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg betaler ikke for å treffe dem. Der går grensa.

Er fan og er fan.... Har ikke hørt på musikken deres siden jeg var 14 tror jeg, men moro likevel.

Er ikke engang forelska i noen av dem lenger.

Ikke se bort fra at du blir det!

Gammel 04-03-14, 20:00   #67
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da må jeg avlyse konserten pga noe som er kommet opp.

Så da sitter jeg med to billetter jeg ikke får brukt og ikke solgt.

Gammel 04-03-14, 20:01   #68
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor får du ikke solgt dem da?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 20:40   #69
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen som e inntr, og eg bor i Bergen, så må sende de med post.

Gammel 04-03-14, 21:07   #70
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Er det til konserten i stavanger? Se prikk.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-14, 21:09   #71
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Oslo

Gammel 06-03-14, 07:56   #72
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Det er forresten ledig billetter til konserten i Stavanger.
Både sitte, stå og golden.

Fikk solgt billettene faktisk, så da er det en som blir fornøyd med det. Jeg derimot syns det er grådig kjipt

Gammel 09-03-14, 10:28   #73
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Dere som skal på konserten i kveld. GLED DERE!

Vi kom nesten helt frem til "utstikkeren" fra scenen, og kom ganske nært opptil heltene. Hadde armen min vært ti cm lengre hadde jeg fått handshake av Kevin. Gutta ga et forrykende show, og jeg kommer til å være hes i en uke.

Og noe av det beste; Jeg fikk se AJ på temmelig nært hold.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-14, 11:32   #74
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Så gøy

Gleder meg til ikveld

Gammel 09-03-14, 14:33   #75
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Misunnelig kjenner eg ja.

Gammel 09-03-14, 14:36   #76
Joika
Pauset

Standard

Jeg var på Gavin Degraw i går! Tror det er den beste konserten jeg har vært på! Jeg var ikke blodfan før, men er det nå. Mannen sang ikke en eneste sur tone, og stemningen var fantastisk!

Gammel 09-03-14, 14:47   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sinnsyk Stalin-bart på han der AJ.

Gammel 09-03-14, 15:07   #78
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var kjempebra i går.

Gammel 09-03-14, 15:11   #79
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lagt inn ønske om bursdagssangsynging for meg i kveld. Har dog ikke tenkt å dra, så fint om noen melder fra i etterkant om de gjør det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-14, 15:44   #80
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde noen venner som var på BsB i går og de var ok fornøyde.
Jeg derimot var på TNT og var STORFORNØYD!
Men så velger jeg litt mer rock foran pusepop anyday. *dukker og springer alt jeg kan*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.