Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?
Opprinnelig lagt inn av noen, her.
På vår skole ble ballbingen reservet jentene en fast dag i uken for "guttene var så voldsomme". Jeg lurte også på når de rolige guttene skulle få være der. Idioti.
Ellers synes jeg det er helt vilt at 145 FPere synes det er relevant for seg å svare i denne undersøkelsen. At så mange kan svare på spørsmålet "Hvilket kjønn ønsker/ønsket du helst?" og har hatt en preferanse om det ene foran det andre (av 1000 ulike grunner så klart), synes jeg er veldig rart.
Hehe, vel, for min del må du ikke ta det så veldig seriøst, jeg ville jo ikke for mitt bare liv tørre å innrømme da jeg var gravid at jeg ønsket meg det ene eller det andre, det viktigste var jo friskt barn etc ... Det er ikke snakk om noe sterkt ønske, og jeg hadde ikke blitt skuffet om jeg hadde fått det motsatte heller. Så det stikker ikke så djupt akkurat. Det er vel mer hva jeg så for meg at jeg skulle få.
Men det er vel derfor det er så risikabelt å innrømme det, fordi folk legger alt for mye i det, og tror at man går rundt og blir lei seg eller at barnet ikke er ønsket om man ikke får et bestemt kjønn. Men det er jo ikke det det handler om. Jeg tror det er mye vanligere å ønske seg et bestemt kjønn enn hva det ser ut som, og jeg tror det er helt naturlig. Det "riktige" svaret er jo selvsagt at man blir like glad uansett, så det er det de fleste svarer, selv om de innerst inne håpet på det ene.