Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tips til praktisk og fin stelleveske?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-14, 20:39   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips til praktisk og fin stelleveske?

Det er vel stort sett det eneste jeg mangler nå, stelleveske. Men jeg vil ha en som er fin OG praktisk. Har OTH-vogn med sort bag (grønn sportsdel) om det betyr noe. Vil ikke ha i skinn! Hadde en Babybjørn med eldstemann, og den var jo praktisk på mange måter, men vet ikke om jeg likte helt at den var så hard og klumpete. Ikke trenger den å koste ei månedslønn heller.
Tips?

Gammel 11-03-14, 20:43   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til praktisk og fin stelleveske?

Jeg var fornøyd med Gaia & Ko. De nyere modellene kan festes direkte på vogna med fester på siden av veska.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 20:49   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så fornøyd med Gaia & Ko at jeg har to. De har plass til mye inni, praktiske smålommer, egen lomme til fuktig tøy. Vi bruker vår på turer med ungene ennå, og har alltid med klesskift, bleier, våtservietter, solkrem, håndkle, drikkeflasker, matboks og enda plass til overs.

Gammel 11-03-14, 20:50   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin. Og den er ikke i skinn altså?

Gammel 11-03-14, 20:51   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

http://www.ebay.com/itm/OiOi-Dot-Mes...item2c7d57fb5a
Denne hadde vi til lillebror og den var veldig grei. Hadde egentlig mer lyst på denne: http://lilleprinsen.no/epages/Lillep...roducts/522339

Men fant den andre til under 200kr på ebay så da tok jeg den store.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 20:51   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

De finnes i både skinn, cord og noe glatt nylonaktig.

Gammel 11-03-14, 21:57   #7
Curly
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2010
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Smallstuff sine i skinn. Elsker min

Gammel 11-03-14, 23:04   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Takk, men nå presiserte jeg at jeg ikke ville ha skinn.
Men skal se litt på linker. Fikk tilbud om å kjøpe en brukt nå, går nok for den.

Gammel 11-03-14, 23:13   #9
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har Gaia & co som vi kjøpte til mellomsøster, og den bruker vi ennå. Den er i brun cordfløyel. Godt fornøyd, men jeg har ikke sterke preferanser når det gjelder stellevesker..

Gammel 11-03-14, 23:15   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker Blooming Gorgeous sine design. Men de er kanskje litt sånn aquired taste Jeg har ihvertfall en, og eeelsker den. Kommer til å bruke den etter på som veske også. Litt sånn liten weekend bag.

Gammel 11-03-14, 23:41   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er jeg inne på stellevesker igjen. Jeg har fremdeles min Gaia & co veske selv om minsten er 8 år. Den er kjempefin, og brukes som veske/liten treningsbag.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 08:33   #12
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Her er jeg inne på stellevesker igjen. Jeg har fremdeles min Gaia & co veske selv om minsten er 8 år. Den er kjempefin, og brukes som veske/liten treningsbag.

Jess, kjøpte til mellomste som straks er seks. Brukte den igjen til minste og nå pakker vi i den f.eks til håndbagasje på fly, dagsturer, alt mulig.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-14, 08:42   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nå har jeg sagt ja til å kjøpe en brukt, men den var uhyre billig, så da kan jeg jo ha to. Likte godt Gaiavesken og. Får se om jeg kjøper den i tillegg. Mange stellevesker er jo geniale å bruke til reising og trening og sånt etterpå uansett.

Gammel 12-03-14, 15:52   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Stellevesker ja. Det var en gang. Jeg likte de der Skip Hop-veskene, selv om jeg også hadde en del annet. Likte lommene, at det ikke var lokk, og nærhet til alt.

(Kilde: youtube.com)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.