|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaJeg har ikke bodd i flere bygninger, bodde på Triton og det var helt grei standard og fint. Jeg vil anbefale deg en av bygningene ned mot sjøen, det er helt nydelig å sitte og se ut på bølgene der.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaVi har bodd på Triton og syntes det var bra. Men jeg husker at jeg syntes de andre leilighetene som lå enda nærmere havet så fine ut. Men de er vel mindre? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaJa, jeg syntes også det så veldig ok ut å bo der, spesielt de på bakkeplan. Men jeg husker ikke hvor store de var og hva de het.
|
|
|
#6 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaVi bodde i de leilighetene nærmest stranda. Hva het det der, tro? Veldig fint i alle fall.
|
|
|
#7 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaPå Kallithea så er det meste fintfint faktisk
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilken bygning på SunWing Kallithea
Det er vel Triton. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Klar
|
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaVi bodde på Helios i fjor. Stille og rolig område, og ungene kunne leke på store gressplener foran bygningene. Lollo Og berniesuitene var helt nyoppusset, happy baby vanlig standard, de andre vet jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaMe var kjempefornøyde med Triton.
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaTriton er veldig fint, men på Kallithea var jeg veldig fornøyd med leilighet med havutsikt i hovedbygget. Athena?
|
|
|
|
#13 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaVi har bare prøvd Triton, og valgte det igjen nå ettersom det er nyoppusset. Fin beliggenhet, deilig å kunne trekke seg litt tilbake.
|
|
|
#14 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilken bygning på SunWing KallitheaJeg liker Athena, liker å ha kortest vei til frokost og restauranten og alt, kjekt for barna også. Aller, aller helst ville jeg ha hatt 1.etasje i Triton med privat basseng, men de leilighetene ble jammen fort utsolgt! |
|
|
|
![]() |
|
|