|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Foreldremøter går altfor sent.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller så mannssterke at det nesten er litt pinlig. I dag var det 16. mai-fest, og snuppa stilte med meg, sin far og sin bestemor. Sånn pleier det å være. Vi er heldige og har fleksitid på jobben, og besteforeldre som står i kø for å få lov til å være med.
|
|
|
|
#3 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller opp på både tilstelninger, foreldremøter og dugnader.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi har ulike arrangementer i barnehagen vår, noen ganger foreldrekaffe på morgenen i den tiden foreldrene leverer, og andre ganger på ettermiddagen, den tiden de henter.
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Foreløpig har vi stilt opp på alt (dugnader, foreldremøter, frokoster, avslutning etc) og vil fortsette med det så langt det går. For oss har det med å vise at vi stiller opp og viser interesse, samt bli kjent med ansatte og andre foreldre. Jeg husker foreldrene til en venninne, de stilte aldri opp på noe for henne, for de hadde jo vært med på det før med de to eldste...
|
|
|
#6 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller alltid, begge to. I tillegg har vi som regel hatt med en bestemor eller to |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute på tur
|
Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?En eller begge møter opp på tilstelninger i barnehagen. Jeg syns egentlig at det er obligatorisk
|
|
|
#8 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Jeg har vært med på alt så sant barnet er i bhg. |
|
|
|
![]() |
|
|