Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-14, 10:14   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp, jeg kan ingenting om Oslo!

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg ser at hotel Holberg ligger i nærheten av slottet. Er det lang unna grünerløkka? Hva annet finnes rundt der? Dansens hus høres riktig ut. Kanskje det til og med går en forestilling der som vi kan få med oss. Er mathallen det det høres ut som? Jeg vet at de har en slags kakaobar på grünerløkka ett steds.

Ingenting i Oslo er spesielt langt fra hverandre. Holberg plass ligger rett ved trikken som dere kan ta til Løkka. Cocoa ligger ved birkelunden på Grünerløkka.

Dansens Hus har garantert en forestilling dere kan se. Mathallen er en samling butikker og spisesteder, åpent alle dager bortsett fra mandag.

Chanett kommer med gode og barnevennlige tips. Lunsj på Nighthawk Diner er også fint.

Arkaden har TGR, wow, en japansk butikk som heter Neo Tokyo, skatebutikker, HM og andre kule butikker for tweens og ungdom.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.