|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Ja jeg prøver altid å komme på slike ting. Ikke bestandig jeg har rukket foreldrekaffen, men det har de ganske ofte, så det er flere som ikke rekker alle sammen.
![]() |
#42 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?
Skulle det det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Fortynnet
|
Helt enig. Derfor er jeg glad vår barnehage stort alltid arrangerer ting for foreldrene etter åpningstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Jeg stiller opp så langt jeg kan, men med jobb i helsevesenet der folk sitter og venter for å bytte vakt med meg kan jeg ikke gå før tida eller komme for sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Borte
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi drar som regel på alt begge to. 16-maitoget har vi aldri vært på, men da har til gjengjeld Veslas mormor dratt i stedet. Stort sett har det ikke vært noen andre foreldre der under toget, bare to-tre mormorer.
![]() |
#46 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Jeg syns også slike barnehage arrangement er kjedelige, men vi dukker jo opp likevel. Helst begge, men i hvertfall en av oss.
![]() |
#47 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?En av oss har vært med på alt så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ctrl+z
|
Det er jo langtfra alle som gjør det.
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
syns du ikke det er interessant å møte de andre barna og foreldrene deres+ betyr spørsmålstegn, men shift virker ikke
Sist redigert av Tallulah : 16-05-07 kl 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Borte
|
I barnehagen vår har de sluttet med Luciatog om morgenen nettopp av denne grunnen. Barna ble så enormt skuffet når ikke foreldrene hadde anledning til å være der. Alle tilstelninger skjer nå utenfor arbeidstid. Jeg har flexitid og det har mannen også, så for oss vil det alltid være en mulighet for å delta i arbeidstiden, men jeg har ingen problemer med å forstå at det ikke er alle som har fleksibel jobb som oss. Jeg syns de fleste barnehager burde være oppmerksomme på hvor sårt det kan oppleves for barnet (og foreldrene) når anledningen til å delta på tilstelninger ikke er til stede.
![]() |
#51 |
Come what may...
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi kan ikke gå på alt. Mannen jobber ute i nordsjøen å sette inn en ekstra helikopter og gi han fri for han skal være med på noe i barnehagen eller skolen blir nok lite aktuelt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ctrl+z
|
Dette spørsmålet var riktignok ikke rettet til meg, men jeg svarer likevel. Nei, jeg synes ikke det er interessant å mingle med foreldrene til de andre barna.
![]() |
#53 |
Glamorøs
|
nei, og som jeg sa så finner ikke jeg alle foreldrene interessante jeg heller. men jeg syns det er viktig å vite hva slags folk de er, og det finner bl.a. man ut av på slike arrangementer. jeg syns det er interessant å se hva slags folk jeg må forholde meg til, og hva slags folk barna mine må forholde seg til.
![]() |
#54 |
Like blid!
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Det er en selvfølgelighet for meg så sant vi får det til med jobben. Så lenge vi vet om det en tid på forhånd (som vi som oftes gjør) prøver vi å bytte vakter så en av oss i det minste får det til.
![]() |
![]() |
#56 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Vi stiller alltid opp. Men nå er vi 4 voksen som er foreldre/steforeldre for eldste mann, og det er alltid minst en som kan. Men vi synes det er litt gøy å være alle, for han er veldig stolt av storfamilen sin. Og de 3 småsøskene hans er også med hvis klokkeslettet passer.
![]() |
#57 |
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?For en fin dag å spørre om dette på! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Hittil har en av oss eller begge vært til stede hver gang det har vært noe i barnehagen. Men våre barnehager har heldigvis hatt samlinger på begynnelsen eller slutten av dagen. To ganger har vi måttet utebli på klassearrangement fordi det har kollidert med jobbmøte en gang, og musikkorpstilstelning for eldstemann en annen gang.
![]() |
![]() |
#59 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Jeg tror ikke du skal ta det så "til deg". Jeg er av formeningen om at når folk ikke spesifiserer helt hva de mener, så snakker de om seg selv. Amor har nok ingen vanskeligheter med å pusle det til, så da skal det bare mangle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?Ja, jeg syns det er viktig å stille opp på sånne arrangementer. Jeg jobber i den barnehagen lille går og håper at jeg vil klare å bytte til tidligvakt på slike ting sånn at jeg får vært med. Mannen er også med såfremt han har fri fra jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|