Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En skikkelig god eye make up remover?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-14, 15:55   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En skikkelig god eye make up remover?

Men får du ikke sånne svarte små biter i hele ansiktet? De klistrer seg jo overalt. Jeg tar ikke så tykt lag på at jeg kan dra det av med fingertuppene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-14, 16:01   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker cleansing oil - og den tar sminke godt i tillegg. Etter at L'occitane sluttet med sin, har jeg ikke funnet en fullgod erstatning, men ser at bodyshop har fått.

Det står den er perfekt til sminkefjerning

Gammel 18-03-14, 16:12   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har som sagt prøvd olje, uten hell.

Gammel 18-03-14, 16:15   #24
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

..jeg har for øvrig vurdert denne kanebo 38-serien, men innser nå at det ikke er verd det da.

Gammel 18-03-14, 16:17   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

..jeg har for øvrig vurdert denne kanebo 38-serien, men innser nå at det ikke er verd det da.

Jeg skal gå oppom Kanebostanden på Glasmagasinet og høre hva de anbefaler. Om det er noe som funker sier jeg i fra. Jeg er helt fornøyd med hvordan den ser ut på, men vil helst ha noe som går i oppløsning i vann eller olje.

Gammel 18-03-14, 16:54   #26
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg byttet mascara etter sikkert mer enn 15 år med Kenebo 38C. Estee Lauder Sumptuous, den tåler en spinningtime og vaskes lett bort med vann. Mye enklere enn Kenebo sin. Ikke at pen sminke er viktig under trening, men jeg vil ikke ha mascara nedover kinnene eller i øynene. Jeg brukte Lancome bifacil til vannfast. Brukte Kanebo Sensai klut.

Gammel 18-03-14, 22:50   #27
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Mary Kay sin er den beste jeg noen gang har prøvd i hvertfall. Den er bare helt fantastisk!

Gammel 19-03-14, 09:57   #28
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men får du ikke sånne svarte små biter i hele ansiktet? De klistrer seg jo overalt. Jeg tar ikke så tykt lag på at jeg kan dra det av med fingertuppene.

Jo, det blir noen sånne biter, men de går bort når jeg vasker meg med ansiktsrens etterpå. Er det noen igjen etter det, forsvinner de når jeg drar over ansiktet med en bomullsdott med ansiktsvann.

Gammel 19-03-14, 10:19   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Ok, jeg bruker ikke så mye renseprodukter utover vann og olje.

I går prøvde jeg megavarm klut presset mot øynene, og når jeg da gned den litt ned så gikk det meste av. Så skikkelig spooky ut, fordi det så ut som hele øyevippesettet mitt lå igjen på kluten. Men det blir fremdeles noen sånne biter rundt om kring som jeg må vaske bort mye nøyere enn jeg må med vann- eller fettløselig sminke. Men det er sikkert en vanesak. Jeg har jo denne maskaraen nå, og om den ikke sliter nevneverdig på vippene så bruker jeg den til jeg trenger ny, tenker jeg.

Gammel 09-05-14, 20:54   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Nå har jeg vært ute og reist igjen, og har kjøpt en ny mascara. Jeg fikk etterhvert en ganske grei teknikk på å få vekk de flakene, men syns det var litt styrete. Så nå har neg en vannløselig en fra Chanel og får spare den her til gråteanledninger. Vi ble ikke helt venner, Kanebo38 og jeg.

Gammel 09-05-14, 21:00   #31
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Bi-Facil fra Lancôme er god.

Synes også denne er god. Fungerer som den skal, og tåles av den ultrasensitive huden min.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.