|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: En skikkelig god eye make up remover?Jeg bruker cleansing oil - og den tar sminke godt i tillegg. Etter at L'occitane sluttet med sin, har jeg ikke funnet en fullgod erstatning, men ser at bodyshop har fått.
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: En skikkelig god eye make up remover?
Jeg skal gå oppom Kanebostanden på Glasmagasinet og høre hva de anbefaler. Om det er noe som funker sier jeg i fra. Jeg er helt fornøyd med hvordan den ser ut på, men vil helst ha noe som går i oppløsning i vann eller olje.
|
|
|
#26 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En skikkelig god eye make up remover?Jeg byttet mascara etter sikkert mer enn 15 år med Kenebo 38C. Estee Lauder Sumptuous, den tåler en spinningtime og vaskes lett bort med vann. Mye enklere enn Kenebo sin. Ikke at pen sminke er viktig under trening, men jeg vil ikke ha mascara nedover kinnene eller i øynene. Jeg brukte Lancome bifacil til vannfast. Brukte Kanebo Sensai klut.
|
|
|
|
#27 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: En skikkelig god eye make up remover?Mary Kay sin er den beste jeg noen gang har prøvd i hvertfall. Den er bare helt fantastisk!
|
|
|
#28 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, det blir noen sånne biter, men de går bort når jeg vasker meg med ansiktsrens etterpå. Er det noen igjen etter det, forsvinner de når jeg drar over ansiktet med en bomullsdott med ansiktsvann.
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Sv: En skikkelig god eye make up remover?Ok, jeg bruker ikke så mye renseprodukter utover vann og olje.
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Sv: En skikkelig god eye make up remover?Nå har jeg vært ute og reist igjen, og har kjøpt en ny mascara. Jeg fikk etterhvert en ganske grei teknikk på å få vekk de flakene, men syns det var litt styrete. Så nå har neg en vannløselig en fra Chanel og får spare den her til gråteanledninger. Vi ble ikke helt venner, Kanebo38 og jeg.
|
|
|
#31 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
|
![]() |
|
|