Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 18:19   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Sint!

Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Jeg er så ufattelig sint nå at jeg må skrive av meg før jeg sender en mail til Samson sentralt.

Det hele begynte for nesten et år siden, uka før ztjernas ettårsdag. Vi skulle ha mange gjester, og jeg tenkte å lette arbeidsmengden med å bestille en fin kake. Beskrev hvordan jeg ville ha den pyntet, og snakket lenge med bakeriet om utforming og smak. Samson bakeri. Merk dere navnet. Jeg forhørte meg to ganger om åpningstid, og la inn god tid til å hente kaken dagen før dagen.

Da jeg kom for å hente Tidenes Bursdagskake var bakeriet stengt! Etter mye om og men, og ingen kaker å oppdrive i bakeriene i nærheten og nabobydelene endte vi opp med to små triste kaker fra Ultra. Jeg skrev en mildt sagt kvass mail til ledelsen i kjeden, og fikk et gavekort som plaster på såret.

Vi kjøper ikke ofte kaker, jeg liker best å bake dem selv. Men i morgen - 17.mai- skal vi ha mange gjester, og jeg tenkte at en kjøpekake kunne lette arbeidsmengden min i dag og i morgen. Jeg bestilte en kake på mandag. I dag kom jeg for å hente den, og hva tror dere skjedde?

De hadde ingen kake!! De ante ikke hva som hadde skjedd, men antok at de hadde solgt den til noen andre. Jenta bak disken var så lite medfølende at jeg holdt å å fly i taket. Ikke hadde de noen andre kaker heller. Er det mulig? Er det virkelig mulig?

Jeg fikk summet meg, og kom halsende inn døra til konkurrenten nede i gata. De hadde tre kaker igjen Jeg kjøpte den største og fineste, og har gjemt kvitteringen godt. Jeg trenger vel ikke si hvem som skal få betale herligheten?

Aldri aldri mer Samson. Møkkabakeri.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:11   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Det er helt utrolig! Har du vært maksimalt uheldig eller er de helt inkompetente?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:26   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Å guri, jeg hadde blitt rasende selv!!

Jeg har også hatt en fryktelig bakeri-opplevelse. Det var med dåpskaken til Lille. Den var så stygg at jeg begynte å grine da jeg åpnet lokket for å se på den. Sambo var den som hentet den, han så på den der oppe og tenkte: "Oi! Den var stygg!", og tok den med seg hjem. Kaken var langt i fra slik jeg bestilte den.

Gammel 16-05-07, 19:28   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Å guri, jeg hadde blitt rasende selv!!

Jeg har også hatt en fryktelig bakeri-opplevelse. Det var med dåpskaken til Lille. Den var så stygg at jeg begynte å grine da jeg åpnet lokket for å se på den. Sambo var den som hentet den, han så på den der oppe og tenkte: "Oi! Den var stygg!", og tok den med seg hjem. Kaken var langt i fra slik jeg bestilte den.

Du la ut bilde av den også, ikke sant? Jeg husker den enda, den var utrolig stygg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:29   #5
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

LilleLeo jeg husker kaken din, den var virkelig uproff. Fikk du noen kompensasjon?

Gammel 16-05-07, 19:32   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er jammen glad at jeg er så gnien at jeg aldri har kjøpt bakerikake.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:35   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Du la ut bilde av den også, ikke sant? Jeg husker den enda, den var utrolig stygg.

Jepp, tråden ble på ganske mange sider på NM. Jeg fikk aldri kompensasjon for en skit. Sånn lagde de kaker, og hadde ikke fått noen klager. Yeah, right. Som om at de hadde fortalt meg det anyways. Jeg var så sint at jeg satt og skreik til hovedmannen i telefonen. Jeg fikk jo virkelig ikke det jeg skulle ha, men det fikk ikke hjelpe. Om jeg ikke likte den var det mitt problem.

Gammel 16-05-07, 19:37   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en elendig service. Jeg husker også den stygge kaka til LilleLeo. Uff og huff.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 19:39   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Den kaka skulle jeg gjerne sett bilde av.

Gammel 16-05-07, 19:51   #10
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

For en elendig service. Jeg husker også den stygge kaka til LilleLeo. Uff og huff.

Gammel 16-05-07, 20:05   #11
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Siden jeg har allverden med tid i kveld, så lette jeg etter linken. Fant denne, men orket ikke lese hele igjen.

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...ght=d%E5pskake

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:19   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Intet bilde?

Gammel 16-05-07, 21:37   #13
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Det var da enda godt at du fant en annen kake. At det går an!

Gammel 16-05-07, 21:54   #14
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nå ble jeg veldig nysgjerrig, men jeg ser ikke bildet. Noen som kan legge det inn i denne tråden?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 22:00   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan heller ikke se bildet.

Gammel 16-05-07, 22:00   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg kan heller ikke se bildet.

Ikke jeg heller.

Gammel 16-05-07, 22:34   #17
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvilke baker Samson var dette da? Jeg har brukt samson på Carl Berner lenge, bestillt utallige ostekaker derifra Har aldri hatt noen problemer med og synes de har mye bedre bakevarer en f.eks Baker Hansen.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 22:37   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Hvilke baker Samson var dette da? Jeg har brukt samson på Carl Berner lenge, bestillt utallige ostekaker derifra Har aldri hatt noen problemer med og synes de har mye bedre bakevarer en f.eks Baker Hansen.

Prikk sendt med filialnavn. Jeg har også hørt mye bra om bakervarene fra Samson. Men jeg har da, til tross for gjentatte forsøk, aldri fått smakt noen. Og nå har jeg lovet meg selv (og dem) at jeg aldri kommer til å kjøpe så mye som en rosinbolle der igjen.

Gammel 16-05-07, 23:17   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nå ble jeg veldig nysgjerrig, men jeg ser ikke bildet. Noen som kan legge det inn i denne tråden?

Jeg fant! Er det rart jeg gråt da jeg så den?
Min tante fikk krampelatter og et stygt blikk av mamma,
som var redd jeg skulle begynne å grine igjen.

Sist redigert av LilleLeo : 16-05-07 kl 23:28. Årsak: Fant bildene
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 23:30   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, det ser jo ut som jeg har dekorert den.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.