Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kari på barne-tv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 20:30   #21
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Kari på barne-tv

Har du stått opp på feil fot i dag?

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 20:30   #22
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du?

Gammel 16-05-07, 20:31   #23
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Nei jeg er blid og fornøyd

Gammel 16-05-07, 20:32   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og litt annet, ser det ut til.

Gammel 16-05-07, 20:33   #25
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Og litt annet, ser det ut til.

Hva da?

Gammel 16-05-07, 20:50   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg vet hvem du mener, har ikke lagt noe særlig merke til latteren hennes. Jeg hadde større problemer med latteren til Inga Berit må jeg innrømme. Hun fra Bonderomantikk.

Gammel 16-05-07, 21:03   #27
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes både Kari og Margrethe er helt ok og har ikke lagt merke til at Kari skal ha noen rar/fæl latter, men det er ei annen der som jeg ikke hsuker navnet på - og hun kan jeg styre meg for. Hun snakker merkelig og virker noe rar.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 21:10   #28
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du Sitron, du må gjøre noe med signaturen din. Det er et mellomrom for mye.

Gammel 16-05-07, 21:14   #29
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes de er så påtatt hypre hele gjengen, at jeg engasjerer meg minimalt i disse mellomspillene mellom programmene på barnetv.

Eneste jeg liker er Radwan.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 21:14   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du Sitron, du må gjøre noe med signaturen din. Det er et mellomrom for mye.

Jeg vet. Det er deilig.

Gammel 16-05-07, 21:33   #31
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vet. Det er deilig.

Hele signaturen er grusom. :deler:

Noen som husker Neighbours serien som gikk på tv for hundre år siden? Kylie Minouge spilte en jente med en usansynlig festlig latter. Veldig sånn esel-aktig. Jeg synes det var så morsomt, så jeg begynte å le slik på tull, og enden på visen var at både jeg og bestevenninnen min begynte å le slik på ordentlig. (Så når vi fikk latterkick på butikken, så gjemte vi oss bak hyllene ikke bare fordi vi var flaue over å le slik, men fordi vi holdt på å dø av flauhet over latteren også. )

Gammel 16-05-07, 21:34   #32
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tror jeg vet hvem du mener, har ikke lagt noe særlig merke til latteren hennes. Jeg hadde større problemer med latteren til Inga Berit må jeg innrømme. Hun fra Bonderomantikk.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:57.