|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte
Jeg tenker at det er så opplagt at en barnevernsgransking er traumatisk at det ikke trenger noen videre utbrodering. Alle skjønner at det er vondt å bli gransket i kjernen av noe av det viktigste som definerer mange av oss: våre evner som foreldre. Og det siste man trenger er ytterligere fokus på hvor skrekkelig det er å bli gransket, nettopp for å ikke gjøre terskelen enda høyere for fremtidige bekymringsmeldinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
By the Sea
|
I denne tråden ble det kritisert at foreldernes smerte ved dette i det hele tatt fikk fokus i innslaget. Det synes jeg er provoserende og uforståelig. Det er en viktig del av deres historie når den først skal fortelles.
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteMei.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ej ikke møjkets heije
|
Jeg startet ikke denne tråden for å henge ut barnevernet, og jeg synes ikke at det er det som skjer i tråden heller. Det er traumatisk å få vite at noen har sendt inn en bekymringsmelding og man blir redd. Men barnevernet gjør jobben sin, og i dette tilfellet trakk de akkurat samme konklusjon som foreldrene til barnet.
![]() |
![]() |
#85 |
maler
|
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteVanvittig. Vi har jo også erfaring med at tilpasset undervisning i matte ikke er helt enkelt å få til, men dette er voldsomt.
![]() |
#86 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteHelt utrolig. Ordfører diskutere saken på sin FB-profil. Jeg har ikke ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteJo, dessverre. https://www.facebook.com/terje.vadset.privat?fref=ts |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteJammen, nå har de jo snakket sammen (ref: Facebook) og har troen på at alt skal ordne seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Bedreviter
|
Jeg har tipset media om dette. Det går virkelig ikke an!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteJeg så et innslag på TV2 nyhetene der det kom fram at rektor hadde sendt med hjem brev, til alle elevene på skolen, om at det var startet en bv-sak om gutten. Han hadde altså offentliggjort taushetsbelagt informasjon.
![]() |
#95 |
Slumrende Ullteppe
|
Hvis dette virkelig stemmer, så er det jo hinsides hårreisende!
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 25-03-14 kl 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Bedreviter
|
Ordføreren må gjene gå først. Fra hans åpne Facebook-profil:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteHva er det som feiler den ordføreren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteJeg har egentlig ikke ord. Her bør noen rett og slett finne seg en annen jobb... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matteBeklager om jeg flasher fordommer her, men jeg ble ikke overrasket da jeg sjekket partitilhørigheten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Partitilhørigheten ble jo oppgitt i Brennpunkt-programmet, og jeg Tenkte jo Mitt allerede da. Ellers er jeg så sjokkert over både ordfører og rektor (som vel må miste jobben for å ha brutt taushetsplikten så ettertrykkelig?) at jeg ikke har ord. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|