|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Forhistorie:
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Jeg fikk kopi av skjemaet da jeg bestilte kort, har dere noe slikt? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
lettere utlada
|
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!
Han betalte kontant. Jeg tror ikke han har kopi av skjemaet...jeg mener de tok hele greia.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Får man et slikt papirkort uten å registrere seg som medlem? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Men uansett så skal han ha fått en kvittering på de 300 kronene han har innbetalt kontant. Det er jo nesten mellom dere og butikken. Dere har jo papirmedlemskortet dere har fått som bevis, så dette får jo butikken ordne opp i at ting ikke har gått som det skal. Jeg har hatt coop kort i mange år og det er ikke lenge siden de bestilte et nytt kort til meg på butikken, og det tok ikke mange dagene før jeg hadde det i posten. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
lettere utlada
|
Men når butikken står på sitt at de har gjort alt riktig, Coop sentralt bare videresender all mail til Coop lokalt og ingenting skjer? Hva da?
|
|
|
#7 |
|
lettere utlada
|
Nei, man får det når man registrerer seg. Men min mann tenkte ikke på å ta noe mer enn kortet (som de gav han) og tenkte ikke at han skulle ha noe annet.
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Da har vel skjema blitt borte og dere får jo bare fylle ut et nytt uten å betale nytt engangsbeløp til butikken. De har jo bevis på at dere ikke er blitt registrert, så det er jo ikke verre for dem enn å sende inn på nytt. Pengene dere betalte inn må jo ha blitt av et sted. Det står sikkert noe sted på papirkortet deres datoen det ble utstedt? Så skal det jo ikke være så vanskelig å finne ut av det for butikken. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
lettere utlada
|
Skulle tro det ja. Jeg sa til dem at de kunne utstede et nytt, men DET ville de ikke nei. "Det kan vi ikke gjøre før vi vet hva som har skjedd med det første!"
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Hvis de har en Facebookside hadde jeg tatt det der. Det er utrolig hva som ordner seg i all offentlighet.
|
|
|
#11 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Det var min tanke også. Det er rart så hjelpsomme alle blir med en gang det kommer på Facebook.
|
|
|
#12 |
|
Smugleser
|
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Hvis Coop lokalt vagt mener å ha sendt det inn, får de rydde opp med sentralt.
|
|
|
#13 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Har det funket å levere dette papirkortet for å få registrert inn det dere handler så MÅ det jo være mulig å finne ut hvor mye dere har handlet via dette kortet vel.
|
|
|
#14 |
|
lettere utlada
|
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Lurer på om noen fra Coop Økonom BA er her inne jeg?
|
|
|
#15 |
|
Står på egne ben
Sv: Coop Medlemskort. Frustrert innlegg!Så bra at det ordner seg. Da burde du jo ha kortet i posten innen en uke. Hjalp tydeligvis å få ut litt fustrasjon. |
|
|
|
![]() |
|
|