|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Førstepri her også, Snurr Film - innføring i animasjon, på hans egen skole også så ingen ekstra logistikk. Han er veldig filminteressert, lager manus og filmer hele tiden, så dette tror jeg blir veldig bra for ham.
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Her fikk alle plass på førstepri, men vi må snarest avklare med eldste om han faktisk vil.
|
|
|
#43 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014
Hvilken uke skal han på Oppdrag Mars, Skilpadda? Poden her fikk også plass på det kurset i Uke 27 (selv om han er yngre ennhva som står). Det var 1.pri hos ham. Fikk ingen andre kurs.
|
|
|
|
#44 |
|
flisespikker
|
Han fikk uke 27, jeg blingset da jeg fylte ut søknaden - jeg skulle søkt på uke 26.
|
|
|
#45 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Har hun ikke fått plass på noen kurs? Jeg trodde at 97 % fikk plass på 1. pri, så det burde jo være overkommelig å finne en plass blant 5 alternativer. Ta kontakt med dem, for der tror jeg de har gjort en feil.
|
|
|
|
#46 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Vi har fått full pott både på 3 klassingen og storesøster . Lillesøster skal på tryll med tall i uke 26 og fantasifulle fortellinger i uke 27 . storesøster skal på fra tekst til scene og si det med film de samme ukene . henholdsvis 1 og 3 prioritet og 1 og 5 prioritet . |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Smugleser
|
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Egentlig veldig fornøyd; Knøtto fikk både 1 og 3 pri.
|
|
|
#48 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Det blir jo *litt* transport da - alt er på ulike skoler.
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Auda. Er ingen i gangavstand? Vi velger bare skoler vi kan komme til på nogenlunde fornuftig vis. Høvdingen jobber nordover fra der vi bor, og jeg sørøver, så vi kan dekke et relativt stor område. Men langt ut mot øst eller vest går ikke.
|
|
|
#50 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ops. Dette jobbet vi hardt med å unngå. Så knerten fikk kanskje ikke det kurset han aller helst egentlig ville ha. Det ble et som virket ålreit og som lå på en skole snuppa også fant et kurs hun ville på.
|
|
|
|
#51 |
|
Smugleser
|
Vi har også forskjellige skolen i år, men jeg tror Andungens er slik at han kan sykle. Dæven, så deilig det er å ha store unger! Vi søker også bare på de vi tror vi kan rekke, alt annet blir mer til bry enn hjelp, synes jeg.
|
|
|
#52 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Det er ikke sommerskole på de nærmeste skolene herfra, og veldig lite å velge blant på den ene som er innen sykkelavstand. Men datteren skal dit, og hun har forhåpentligvis fått sykkellappen til da og kan komme dit selv etter første dag. Det er bare 1,5 km, men hun må gjennom et veldig trafikert kryss. Det går nok fint.
|
|
|
#53 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Snuppa fikk Naturfagsmysterier, sjelettgåter og skyggeforskyving på Smestad. Det var førstepri!
|
|
|
#54 |
|
flisespikker
|
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Store unger er gull.
|
|
|
#56 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Oi. I år var det jo masse ledige plasser igjen.
|
|
|
|
#58 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skal min 2. klassing også!
|
|
|
#59 |
|
Smugleser
|
Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014Min snart elleveårige gutt begynte å å gråte fordi han ikke fikk plass på spiselig naturfag -skuffelsen var stor.
|
![]() |
|
|