|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Piercing i leppa
Så vidt jeg har skjønt så funker bedøvelse dårlig på betennelser. Jeg har fått skåret opp betennelser uten bedøvelse fordi de mente det ikke kom til å finke allikevel.
|
|
|
#22 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Var sikkert derfor, men det gjorde noe inn i hampen vondt. En spade i bakhodet hadde vært velkomment.
|
|
|
#23 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hullene trenger ikke nødvendigvis gro i det hele tatt om piercingen sitter for lenge. :btdt: Sist redigert av Luvi : 09-04-14 kl 23:36. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Audacious
|
Sv: Piercing i leppaFor meg er heller ikke "fordi det er stygt" en gyldig grunn, jeg tok hull i nesa som 16-åring og moren min syntes det var skrekkelig, stakkars. Jeg har aldri angret en dag og har aldri gått en dag uten nesedobb på disse tjue årene. Men jeg ville ikke tillatt piercing i tunge eller lepper hos mine barn, nettopp pga. faren for skade på tenner.
|
|
|
#25 |
|
Leser
|
Sv: Piercing i leppaBegge jentene mine har hud som er atopisk og lett danner arr. Jeg ville vært veldig skeptics til piercing i ansiktet av den grunn. Pricing i navel hadde vært ok for meg.
|
|
|
#26 |
|
|
Men det staves uten t-ene. Som i Wiki-linken din. Pecha Kucha. |
|
|
|
![]() |