Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Piercing i leppa

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-14, 17:45   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piercing i leppa

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

J De i overleppa ble så betente at de måtte fjernes med tang på lengevakten, og får å si det slik, jeg fikk ingen bedøvelse. Jeg føder heller.

Så vidt jeg har skjønt så funker bedøvelse dårlig på betennelser. Jeg har fått skåret opp betennelser uten bedøvelse fordi de mente det ikke kom til å finke allikevel.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 17:55   #22
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så vidt jeg har skjønt så funker bedøvelse dårlig på betennelser. Jeg har fått skåret opp betennelser uten bedøvelse fordi de mente det ikke kom til å finke allikevel.

Var sikkert derfor, men det gjorde noe inn i hampen vondt. En spade i bakhodet hadde vært velkomment.

Gammel 09-04-14, 18:54   #23
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er ikke helt enig i at stygt er et ugyldig argument når det er snakk om permanente endringer. Det man syns er estetisk som sekstenåring gjelder ikke nødvendigvis når man er 23, 28 eller 36. Hull ved leppa gror ikke nødvendigvis pent og usynlig om man endrer mening.

Hullene trenger ikke nødvendigvis gro i det hele tatt om piercingen sitter for lenge. :btdt: Det vil være det kraftigste argumentet fra meg om jenta her en dag spør om piercing i ansiktet.

Sist redigert av Luvi : 09-04-14 kl 23:36.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-14, 22:54   #24
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er heller ikke "fordi det er stygt" en gyldig grunn, jeg tok hull i nesa som 16-åring og moren min syntes det var skrekkelig, stakkars. Jeg har aldri angret en dag og har aldri gått en dag uten nesedobb på disse tjue årene. Men jeg ville ikke tillatt piercing i tunge eller lepper hos mine barn, nettopp pga. faren for skade på tenner.

Gammel 09-04-14, 23:22   #25
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begge jentene mine har hud som er atopisk og lett danner arr. Jeg ville vært veldig skeptics til piercing i ansiktet av den grunn. Pricing i navel hadde vært ok for meg.

Gammel 10-04-14, 12:47   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Petcha kutcha er en måte å holde korte foredrag på.

På skolen hans har de holdt noen slike foredrag i vinter.

http://no.wikipedia.org/wiki/Pecha_Kucha

Men det staves uten t-ene. Som i Wiki-linken din. Pecha Kucha.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:32.