Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Grå dress til smal tolvåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-14, 16:07   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grå dress til smal tolvåring

Den var også fin, Elisabet. Skal sjekke på Nameit-butikken her. Har handlet ganske mye der, og bukser i 152 passer. Det blir jo i tillegg en rimelig dress, noe som er greit når den antagelig blir fort fravokst og det ikke er noen lillebrorer her lenger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-14, 17:14   #22
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pascal har i hvertfall grå dresser oppi de størrelsene der, jeg tror de går til str 174 noen av dem faktisk. Name it har fine dresser, men jeg vil tro 152 som er den største str blir knapp? De minste størrelsene konfirmasjonsdresser passer faktisk fra den størrelsen der omtrent, så du kan sjekke type Jack and jones og dressmann. Moods også, men da snakker vi dyrt.

Jeg leter etter dress i str 158 og str tja... 170-ish eller 48 herrestr. Stor 12-åring som har vokst ut av dressen sin.

Gammel 04-04-14, 17:15   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.miinto.no/brands/pascal

Gammel 06-04-14, 16:37   #24
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Pascal har i hvertfall grå dresser oppi de størrelsene der, jeg tror de går til str 174 noen av dem faktisk. Name it har fine dresser, men jeg vil tro 152 som er den største str blir knapp? De minste størrelsene konfirmasjonsdresser passer faktisk fra den størrelsen der omtrent, så du kan sjekke type Jack and jones og dressmann. Moods også, men da snakker vi dyrt.

Jeg leter etter dress i str 158 og str tja... 170-ish eller 48 herrestr. Stor 12-åring som har vokst ut av dressen sin.

Den guttungen min fikk var fra Pascal, fant jeg ut. Veldig fin.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-14, 18:48   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endte opp med en blå "slimfit" dress fra Nameit. Butikken hadde ikke størrelsen hans i jakke, men dressen var utrolig fin på, så heldigvis fikk jeg kjøpt jakken i nettbutikken. Her er jakken: http://no.nameit.com/name-it/blazers...ue&forceScope=

Buksen var veldig smal, og stoffet var også fint. De hadde en grå dress også, men jakken hadde en mye videre fasong og stoffet var litt for blankt og tynt syns jeg.

Gammel 11-04-14, 18:50   #26
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilig. Har de buksen du kjøpte i nettbutikken også?

Gammel 11-04-14, 18:51   #27
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Det har jeg ikke sjekket. Antagelig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.