Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lave vår- og sommersko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-14, 23:18   #101
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lave vår- og sommersko

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

De er fra Vagabond og de får du omtrent overalt, det er tredje sesongen de har disse. Gode sko.

Tror jeg må ha meg vagabond. Hvordan er de i størrelsen?

Jeg liker ikke å kjøpe sko, synes ingenting er fint i butikk og har dermed ikke sko. Nå MÅ jeg ha!

Gammel 17-04-14, 23:18   #102
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Holy macorony, så du kakebordet? Ikke EN hjemmebakt, alle er fargekoordinert! Jaggu!

Hadde ikke dere sånn i dåpen altså?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 23:34   #103
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

http://www.modcloth.com/shop/shoes-b...ace-cadet-boot

Du må ha slike...

Åh, astronautsko!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 23:40   #104
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg leser på riksmål hver gang, og lurer på hvordan m^2 har tenkt å lave sommersko.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 23:42   #105
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har Toms vært nevnt? Det er fine, lave sko, syns jeg.

Det betyr sikkert at de er helt ute.

Gammel 18-04-14, 00:47   #106
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Toms er jo nesten uten såle, jo.

Gammel 18-04-14, 01:13   #107
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri likt Toms. Eller Vans for den saks skyld. Synes hverken de er fine eller gode å gå i.

Gammel 18-04-14, 01:33   #108
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Toms er jo nesten uten såle, jo.

Men til gjengjeld har de veldig mye tupp.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 09:26   #109
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal kjøpe meg Minnetonkas i sommer. Indianermokkasiner.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 09:35   #110
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye moro, i en skotråd!
Jeg har i allefall sandalene klare, Marenas.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 12:19   #111
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men til gjengjeld har de veldig mye tupp.

Ja, de passet ikke til meg. Syns også de var for flate i sålen og var klumpete i tuppen da jeg prøvde dem på.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-14, 14:35   #112
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt meg Toms for første gang nå, og jeg synes de er vanvittig gode å gå i. Jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg synes de er knallfine, de er på en måte en mellomting mellom stygge og kule.

Gammel 18-04-14, 16:59   #113
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Toms er jo så brede? Jeg forsøkte meg på dem i fjor (de sølvfargede), men de ble altfor brede for foten min.

Ellers har jeg ingen innspill, for jeg er sær på sko, og ser at min smak er temmelig ut ift. flesteparten av skoene som presenteres i denne tråden. Jeg lever i joggesko, ballerinasko og gamle ankelboots i ren stahet, for jeg finner nesten aldri noe jeg liker.

Gammel 18-04-14, 18:06   #114
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Om Toms er brede kommer vel an på foten man putter oppi. Men jeg har forsåvidt ikke spesielt bred fot. Dog er vristen min ganske høy, så det gjør nok at de ikke føles så brede. Jeg er forøvrig også ballerinaskofan, og bor i det store deler av sommeren så fremt jeg må ha på lave sko. Men jeg er sær, og liker veldig få typer. Nå er jeg på leting etter nye.

Gammel 18-04-14, 23:23   #115
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg skal kjøpe meg Minnetonkas i sommer. Indianermokkasiner.

Jeg så slike i USA nå i mars. De var så fine, like de jeg hadde som barn.

Gammel 18-04-14, 23:27   #116
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Tror jeg må ha meg vagabond. Hvordan er de i størrelsen?

Jeg liker ikke å kjøpe sko, synes ingenting er fint i butikk og har dermed ikke sko. Nå MÅ jeg ha!

De er helt normale, tror jeg.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-14, 00:31   #117
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de vagabond-skoene er ganske ok, ihvertfall de lyseste, men er det bare jeg som ikke synes de er noe gode å gå i?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-14, 20:25   #118
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Toms blir for ... vetikke. Noe. Men de bling-ete var fine da Ruslebiffen! Alt passerer med litt bling

Astronautsko må jeg jo nesten ha. De vil bli tilgitt/kommentert i enhver sirkel jeg beveger meg i, tror jeg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-14, 20:36   #119
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt tynne såler igjen, og Fly London pleier å være veldig smale til meg når jeg prøver dem. Men
Nei, de var da litt kjedelige, eller?

Gammel 19-04-14, 20:38   #120
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Disse fra Geox kan jeg hvertfall løpe i Men da kan jeg kanskje like gjerne ha joggesko...?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.