Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farging av vipper og bryn, hurtigfarging vs vanlig

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-14, 22:32   #1
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Farging av vipper og bryn, hurtigfarging vs vanlig

Jeg farger vipper og bryn hjemme selv, og har pleid å bruke Kolokrem eller Depend. Sist jeg skulle kjøpe ny pakke oppdaget jeg at det hadde kommet en hurtigfarge i merket Depend, spurte i kassa om denne var lik i forhold til resultater, og det skulle den være.

Nå har jeg prøvd den en gang. Først skal hårstråene fuktes med væsken, før man deretter tar på gele. Fascinerende hvordan hårstråene ble mørke i samme sekund geleen traff dem. Men jeg synes ikke jeg fikk vippene skikkelig mørke, slik jeg får med den andre, vanlige fargepakken. Det var vanskelig å få fuktet øyenvippene nok tror jeg. Brynene ble i grunnen perfekte, men det virker som om fargen går raskere bort. Skal snart farge igjen. Bruker dere som farger hjemme hurtigvarianten eller vanlig? Hva synes dere holder best av de ulike merkene?

Gammel 19-04-14, 22:39   #2
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farging av vipper og bryn, hurtigfarging vs vanlig.

Jeg synes også at hurtigfargen sitter dårligere enn den vanlige. Men siden jeg er lat tyr jeg som oftest til hurtigfargen.

Gammel 20-04-14, 11:28   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farging av vipper og bryn, hurtigfarging vs vanlig.

Jeg har prøvd hurtigvarianten men var ikke fornøyd med resultatet så jeg har gått tilbake til kolokrem. Syns ikke det umiddelbare resultatet ble som jeg ønsket og så satt det dårligere.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-14, 15:19   #4
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farging av vipper og bryn, hurtigfarging vs vanlig

Jeg elsket resultatet på brynene mine, selv om jeg er helt enig i at fargen går fortere bort. Jeg har bestemt meg for at da får jeg heller farge dem oftere, for dette er absolutt det beste resultatet jeg noen gang har fått.
På vippene ble resultatet ok, men ikke så godt som Kolokrem. Har derfor tenkt å bruke Kolokrem på vippene fra nå av, og hurtigsaken til Depend på brynene.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-14, 21:57   #5
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror jeg fortsetter med hurtigfargen på Brynene jeg også, siden fargen ble så bra. Det skumle med den vanlige kremen er jo at resultatet fort blir veldig mye mørkere enn man ønsker. I allefall for meg som er helt lys så blir det fort veldig "hard" farge.

Gammel 20-04-14, 21:59   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker Depend brun vanlig farge, men synes den går så raskt bort. Bare etter én dag ser jeg forskjell, og ikke mange dagene før jeg synes jeg ikke ser at de er farget.

Hvor lenge har dere det på og hvor lenge varer det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.