Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hotell i Trondheim

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-14, 22:23   #20
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Rica Nidelven er neppe mer barnevennlig enn andre hotell, men det er sentralt og hevder å ha Norges beste frokost (noe som neppe er langt fra sannheten, i følge folk jeg kjenner som har bodd der).

De har fantastisk frokost, jeg har spist der mange ganger. Eneste aberet er at hotellet nå har dette ryktet og at det på grunn av frokosten er plagsomt fullt i frokostsalene under frokosten. Særlig i helger og sommersesongen. Maten og utvalget er upåklagelig, men jeg synes faktisk at det var på grensen til i overlaget folksomt sist jeg var der og spiste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.