|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er du blant søppelsvina?Jeg kaster kun i søppelkasser og irriterer meg grenseløst over de som kaster på bakken. Og er fryktelig nysgjerrig på om røykere og snusere tror sneiper/priser blir borte av seg selv.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du blant søppelsvina?
Det lurer jeg også på, det virker som om det er "allmenn godkjent" at røykere liksom kan kaste sneipene sine på bakken uansett hvor de er. Det er noe av det styggeste som finnes, nedtrykkede sneiper over hele gata.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du blant søppelsvina?Værste er jo de som står 1m fra askebegeret, også knipser sneipen bortover asfalten...*donkerhodetiveggen*
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er du blant søppelsvina?Nei! Søppel kastes der det hører hjemme, i søppel eller kompost. Senest å gå lå jeg bak en bil på innfartsveien der det kom ikke mindre enn 3 brusbokser,delvis med innhold ut av vinduene mens vi satt i kø.
![]() |
|
|