|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når noen har tettet doen med dopapir, hva gjør jeg da?Tre en søpplesekk oppover armen og fisk opp papiret. Har du flaks sitter det i knekken på røret.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når noen har tettet doen med dopapir, hva gjør jeg da?
Ja, det funker.
|
|
|
#27 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Når noen har tettet doen med dopapir, hva gjør jeg da?Vi har en sånn stakefjær som ble kjøpt inn da vi bodde et sted der det stadig ble tett. Heldigvis har jeg så langt sluppet å ta den i bruk på egen hånd. Mannen min driver nemlig ikke med cava-drikking ytenlands.
|
|
|
#28 |
|
Shake it out!
|
Sv: Når noen har tettet doen med dopapir, hva gjør jeg da?Er det nå jeg skal fortelle om den gangen jeg satt i stua og det plutselig begynte å renne vann inn på stuegulvet. Med dopapir i.... Det viste seg at VALPEN hadde bæsjet og minstemann hadde plukket det opp med store mengder dopapir og puttet i do. Amerikanske doer tåler knapt en stor bæsj, og ikke store mengder dopapir. Og så fylles de opp med store mengder vann. Så når man trekker i SNORA tre ganger på rad og doen er tett...
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 28-04-14 kl 23:03. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hertuginne
|
Sv: Når noen har tettet doen med dopapir, hva gjør jeg da?Milfrid: Les igjennom innlegget ditt en gang til.
|
|
|
#30 |
|
Smugleser
|
Sv: Når noen har tettet doen med dopapir, hva gjør jeg da?Milfrid, du skriver heeeelt sikkert på pc, ja?
|
|
|
#31 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når noen har tettet doen med dopapir, hva gjør jeg da?Etter at junior knertet alt for mye av minis ventolin en dag i fjor så ble han helt propell og fullstendig Emil ( endte med tlf til giftsentralen da jeg fant det ut). Han bæsjet før han hadde mengder med papir i. Jeg prøvde med plumbo og varmt vann. Det resulterte i at jeg til slutt hadde en full do med suppe av papir, plumbo og bæsj. selvfølgelig hjemme alene og det var ikke gøy å stikke hånden ned. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Når noen har tettet doen med dopapir, hva gjør jeg da?Lås på dopapiret!
|
![]() |
|
|