|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" macbook air?Men dette med at mac skal være bedre på ytelse enn pc er helt feil mener jeg.
|
|
|
#22 |
|
villende
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" macbook air?Jeg syns den er ideell størrelsesmessig både til jobb/studier og "kos". Jeg syns den fungerer fint til streaming, samtidig som den er nett nok til å ta med over alt. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
villende
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" macbook air?Og jeg er enig med de som sier at man trenger en mye større skjerm hvis man skal ha større. Jeg gikk fra en 15" Dell til en 13" MacBook Air og merker ikke forskjellen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bedreviter
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" macbook air?
Omtrent det, samt litt enkel bildebehandling mm. Ikke noen tunge greier, egentlig, bortsett fra at jeg multitasker temmelig mye. Jeg har glatt 8–10 programmer oppe og går samtidig. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#27 |
|
maler
|
|
|
|
#28 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#30 |
|
ctrl+z
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" Macbook Air?Jeg har riktignok 13" MacBook Pro, men elsker størrelsen. Den er hendig å ta med set og skjermen er mer enn stor nok til mitt daglige bruk. Ved større bilderedigeringsprosesser bruker jeg ekstern skjerm, det hadde ikke hjulpet med 15".
|
|
|
#31 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" Macbook Air?15" er en upraktisk kompromisstørrelse, synes jeg. For stor til å være hendig og for liten til å være stor nok.
|
|
|
#32 |
|
kamerat
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" Macbook Air?Jeg synes 13" er den ideelle størrelsen for en laptop du faktisk både har tenkt å jobbe seriøst på og frakte med deg rundt på jevnlig basis.
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" Macbook Air?Her er det god plass til 17", men jeg skal ikke ha det for det.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" Macbook Air?Jeg har en 13" MB Pro, og jeg hadde aldri giddet å ha større. Men jeg tror ikke jeg hadde byttet den ut med Air heller.
|
|
|
|
#36 |
|
Viser tenner
|
Sv: Har noen angret seg på at de kjøpte 13" Macbook Air?Jeg er veldig fornøyd med min Macbook Air 13". Jeg bruker den mest til surfing, og småjobbing hjemmefra via VPN. Om jeg har hjemmekontor en dag kobler jeg til ekstern skjerm. På jobbreiser, eller møter hvor jeg skal ha en presentasjon, fungerer den strålende, og er liten og lett å drasse på.
|
![]() |
|
|