Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-07, 21:18   #421
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's anatomy

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Har du sett How I Met Your Mother eller Studio 60 on the Sunset Strip?

Vi så de to siste episodene av førstnevnte i går, og jeg lo endel av den. Litt sånn friends-pizzagjengen-aktig. Tok et kjapt søk på sistnevnte nå, og den så jo veldig lovende ut? Ser det er samme skribent som west-wing. Er det i samme gate?
Hvor laster du ned? (Den var mest på fransk)

Gammel 15-05-07, 21:43   #422
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Vi så de to siste episodene av førstnevnte i går, og jeg lo endel av den. Litt sånn friends-pizzagjengen-aktig. Tok et kjapt søk på sistnevnte nå, og den så jo veldig lovende ut? Ser det er samme skribent som west-wing. Er det i samme gate?
Hvor laster du ned? (Den var mest på fransk)

How I Met Your Mother blir bare bedre og bedre og
Sesong 2 er avsluttet nå, jeg så akkurat en episode nå som jeg tror er siste. Vet ikke om det kommer sesonger...

Jeg likte veldig godt Studio 60, West Wing har jeg vel egentlig bare sett noen sporadiske episoder av (har lastet ned hele, men har ikke kommet igang...)
Studio 60 startet på TV3 nå på mandag forresten. Jeg lastet ned via www.torrentz.com , men det er jo en stund siden jeg så de første episodene...Last ned, jeg er sikker på at du vil like den

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 23:34   #423
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Eller finne en serie man kan laste ned en hel sesong eller to av.

Jeg har akkurat oppdaget LOST og har altså litt å fordrive tiden med fremover.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 07:50   #424
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har sett noen av episodene av How I met your Mother, men må kanskje gi den en sjanse til! :nikke:

Hva slags serie er Studio60?

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 18:44   #425
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg har akkurat oppdaget LOST og har altså litt å fordrive tiden med fremover.

Har ikke sett Lost, lurte litt på å "la" meg hekte på den også...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-07, 19:13   #426
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har sett noen av episodene av How I met your Mother, men må kanskje gi den en sjanse til! :nikke:

Hva slags serie er Studio60?

Jeg måtte se noen episoder av How I Met før jeg ble hektet, så gi det en sjanse til ja.

Studio 60 har startet på TV3 på mandager, og her er hva som står om serien på TV3.

Sitat:

I denne splitter nye dramaserien møter vi Matthew Perry, godt kjent fra Friends, i en av hovedrollene. Han spiller den ene halvparten av et kreativt team som skriver for komiserien "Studio 60 on the Sunset Strip". Serien tar utgangspunkt i livet og hverdagen til de som faktisk lager det vi ser på tv. Det blir dramatikk bak kulissene, innslag av romantikk, samtidig som de kreative talentene, skuespillerne og tv-sjefene må fokusere og finne tv-magien sammen. To av de som står bak serien var også med på å skape seriesuksessen "Presidenten".

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-07, 19:54   #427
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg lastet ned siste episode av Grey's (sesongavslutningen, er det ikke?), skal straks benke meg foran skjermen.

Blir litt skremt av tittelen da; "didn't we almost have it all"..

Gammel 18-05-07, 20:01   #428
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Min laster. Og det går treeeegt i dag. Spent, ja!

Gammel 18-05-07, 20:53   #429
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og jeg har sett halve. Tror du jaggu ikke at lyden forsvant halvveis??? ARG! Må laste den ned et annet sted fra... vil se den nå!

Gammel 18-05-07, 21:16   #430
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Huldra: ja, fikk tips om det av en venninne tidligere i dag, så jeg laster ned den som heter "repack". (dvs jeg laster ned 2 jeg, sånn i tilfelle den ene var raskere enn den andre... )

Hvilken mediaspiller bruker du?

Gammel 18-05-07, 21:35   #431
MokkMokk

Standard

Nå har jeg sett den, og jeg kommer ikke til å gå på veggen i ventetiden frem til ny sesongstart, for å si det sånn.

Gammel 18-05-07, 21:56   #432
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Huldra: ja, fikk tips om det av en venninne tidligere i dag, så jeg laster ned den som heter "repack". (dvs jeg laster ned 2 jeg, sånn i tilfelle den ene var raskere enn den andre... )

Hvilken mediaspiller bruker du?

Lasta ned Repacken og den tok jo utrolig mye kortere tid en den andre - og den hadde lyd!.

MokkMokk: ikke jeg heller. Litt skuffa over hele greia egentlig. Men men..

Gammel 18-05-07, 22:03   #433
MokkMokk

Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Lasta ned Repacken og den tok jo utrolig mye kortere tid en den andre - og den hadde lyd!.

MokkMokk: ikke jeg heller. Litt skuffa over hele greia egentlig. Men men..

Skuffa, ja. Dette var rett og slett en elendig sesongavslutning! Syns de siste episodene bare har vært rot og surr fra ende til annen - den ene vil ha den andre, men den andre vil ikke ha den ene. Blahblah. Og sutre-ego-Mer blir jo bare mer og mer uspiselig. Hva skal det bli til med George nå, forresten? Skal han bli hjemmeværende, etterhvert barnepassende tøffelmann for sin utearbeidende sjefskone?

Gammel 18-05-07, 22:07   #434
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Skuffa, ja. Dette var rett og slett en elendig sesongavslutning! Syns de siste episodene bare har vært rot og surr fra ende til annen - den ene vil ha den andre, men den andre vil ikke ha den ene. Blahblah. Og sutre-ego-Mer blir jo bare mer og mer uspiselig. Hva skal det bli til med George nå, forresten? Skal han bli hjemmeværende, etterhvert barnepassende tøffelmann for sin utearbeidende sjefskone?

Ja, det må vel være noe sånt ja. Det er jo direkte trasig da. Men men... Skjønner ikke avslutningen i det hele tatt jeg da... Hva ble Calli utnevnt til egentlig da? Chif of surgury eller den andre?

Gammel 18-05-07, 22:13   #435
MokkMokk

Standard

Mener det var den andre jeg; chief of residence. Og så ble McDreamy tilbudt surgery, som han tilsynelatende avslo av uviss grunn.

Gammel 18-05-07, 22:18   #436
MokkMokk

Standard

Må kommentere litt til, når jeg nå først er så godt i gang.

Jeg begynner å bli oppriktig lei av disse situasjonene der det er så utrolig opplagt hva den enkelte rollefigur liksom skal lære noe av. Eller der vi seerne så tydelig skal se at det går opp et lys for dem. Det skjer jo nesten i hver eneste episode at en av dem kommer opp i en situasjon som kan direkte assosieres med deres egen livssituasjon, det blir bare for dumt. Som Mer nå i bryllupet - "it's over".

Gammel 19-05-07, 00:02   #437
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Jaha.. Men hvem var denne Lexie Grey?? Var det ikke det hun het, hun som snakket med George på slutten? Samme dame som prøvde seg på McDreamy i baren.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 15:21   #438
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en god del usannsynlige opptrinn i den siste episoden. Hele bryllupsgreiene var jo bare teit. Men det betyr til gjengjeld at vi kan bli kvitt Preston Burke. Og at bruddet skulle påvirke Merra-Meridith så mye!? Håper det blir slutt mellom dem og snart. At the Chief skal fortsette var jo litt teit. Spesielt siden han nå ser ut til å få en ny "vår" med konen sin. Trodde nesten et øyeblikk at the Nazi skulle bli tilbydt Chief-rollen. DET hadde vært mektig usansynlig. Men hvorfor ble egentlig da Callie Chief Resident? Hvor kom det fra?

Alt ligger til rette for at Addison blir å finne i spin-offen neste sesong. Og det er synd. Håper den ikke blir noe av - slik at hun må fortsette. Glad Eva/Rebecca er ute og - jeg er lei doktor-pasient-forhold. Tilslutt må jeg si at George/Callie/Izzie-trekanten er det eneste som er litt interessant. Hvis jeg var en forfatter i GA ville jeg skrevet en liten livskrise til George, før han begynte å ta praksisen om igjen. På den måten kan han være bindeleddet til ny fjes blant de nye interns-ene.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-07, 15:30   #439
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var ikke så langt unna med mine predisksjoner.

Gammel 19-05-07, 16:45   #440
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg var ikke så langt unna med mine predisksjoner.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.