Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-14, 15:32   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er kvaliteten på Ikea sine sofaer?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Glemte vel å nevne sittekomforten, og jeg elsker virkelig begge to (Ektorp og Karlstad). Karlstad er mye fastere, men begge er nydelige å slappe av i, man sitter godt og sover godt på begge. Vi er sånne kosetryner alle mann i familien, bena er alltid oppi sofaen og vi sitteligger hele gjengen - det er de perfekte til

Ja, og der har du mitt neste dillemma. Skal jeg ha 3+2 seter eller hjørnesofa...?

Jeg ELSKER jo hjørnet i sofan jeg har nå, men siden alle liker best å sitte der, så er det et "krater" der. Syntes også 3+2 er penere... men komforten er kanskje litt dårligere....?

Utrolig mye man skal bestemme seg for.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.