|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KakebilderHer er ett bilde av familiens favorittkake, som er pavlova med eggekrem, banan, kiwi, og bringebær.
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Kakebilder
Gosj! Så lekker den pavlovaen var, hvordan får du den sånn? Sprøyter du den ut med kakesprøyte?
![]() |
#3 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kakebilder
Bruker kakesprøyte ja. Tegner opp en sirkel på bakepapiret, sprøyter eller legger på en jevn bunn på et par cm tykkelse først, og så lager jeg kanten rundt litt høy. Da blir det plass til masse krem og bær uten at jeg trenger bekymre meg for at det renner av kaka før servering. Det kan bli litt huller i bunnen mellom toppene, fordi det er vanskelig å unngå luftlommer, men det gjør ingen ting for utseendet synes jeg.
![]() |
![]() |
|
|