Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Eurovision Song Contest 2014

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-14, 22:01   #101
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2014

Jeg tror skjeggedamen vinner. Tyskland er litt Kaizers meets Annie Lennox.

Gammel 10-05-14, 22:03   #102
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Høyeste tone.

Vel hva sier man til en som plutselig midt i sangen begynner å SKRIKE
Jaja...

Gammel 10-05-14, 22:04   #103
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Min sønn, tenåringen sier at noen minutters puppetitting daglig er sunt for unge menn. Jeg tror han fikk mer enn dosen sin med Polen.

Da forstår jeg hvorfor mannen tar opp gp, lurte litt på å stoppe opptaket rett før de gikk på scenen.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 22:05   #104
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Synes skjeggdamen var litt god jeg

Spent på svenskene.

Gammel 10-05-14, 22:05   #105
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Overraskende pent med skjegg til kjole.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 22:06   #106
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sverige synger også om silent og storm. Spennende.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 22:07   #107
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gubben mener det er noe kjent med starten på Svenskens. Han har ikke hørt denne før.
Noen som mener d samme?

Gammel 10-05-14, 22:07   #108
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg vil ha sånn frisyre som hun svenske.

Gammel 10-05-14, 22:08   #109
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Da forstår jeg hvorfor mannen tar opp gp, lurte litt på å stoppe opptaket rett før de gikk på scenen.

Regnes han som ung mann fremdeles?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 22:08   #110
Guttemammis

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Likte Sverige sin.

Gammel 10-05-14, 22:09   #111
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

jeg likte Sverige sin jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 22:09   #112
Kaija

Kaija sin avatar

Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Gubben mener det er noe kjent med starten på Svenskens. Han har ikke hørt denne før.
Noen som mener d samme?

Jeg tenkte på det samme, men ANER ikke hvilken sang.
Uansett er svenskene som vanlig tippet høyt. Jeg synes sangen er nesten like kjedelig som den norske.

Over til høyt hår.. Frankrike ja.

Gammel 10-05-14, 22:10   #113
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Noen som mener d samme?

Det var noe veldig kjent med starten ja. Jeg vet hvilken sang han mener, men jeg husker jo ikke hva den heter eller hvem som synger den. :storhjelp:

Gammel 10-05-14, 22:11   #114
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenkte på det samme, men ANER ikke hvilken sang.
Uansett er svenskene som vanlig tippet høyt. Jeg synes sangen er nesten like kjedelig som den norske.

Over til høyt hår.. Frankrike ja.

Høyt hår var riktig ja.

Gammel 10-05-14, 22:11   #115
Kaija

Kaija sin avatar

Standard

Frankrike gleder seg til november, for da kan de ha mustasjer. Feil årstid... Tid for dopause eller litt beinstrekking i hvert fall.

Gammel 10-05-14, 22:12   #116
Guttemammis

Standard

Regnes han som ung mann fremdeles?

Kanskje ikke?

Gammel 10-05-14, 22:12   #117
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Frankrike gleder seg til november, for da kan de ha mustasjer. Feil årstid... Tid for dopause eller litt beinstrekking i hvert fall.

Eneste jeg skjønte hva at de sang om no bart greier.

Nei får lufte noen hunder her.
Ørene trenger en liten kvil

Gammel 10-05-14, 22:12   #118
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Det var noe veldig kjent med starten ja. Jeg vet hvilken sang han mener, men jeg husker jo ikke hva den heter eller hvem som synger den. :storhjelp:

Jeg leste nettop om noen som mente starten lignet på wrecking ball.

Gammel 10-05-14, 22:15   #119
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Tvillinghårtriks! Dumpehuske!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-14, 22:15   #120
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Wrecking Ball kan stemme det.

Emneord
esc, eurovision

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.