Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmasjonsselskap

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-14, 10:17   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjonsselskap

Jeg tror ikke det er slik at gjester flest surmuler eller blir voldsomt snurt om de ikke blir invitert til seremoni. Særlig når de vet at det er begrenset antall plasser.

Samtidig ser jeg den med å ha seremoni klokka 13 og middag kl 15 som litt problematisk med tanke på at man inviterer langveisfra. Det er bedre på lørdager og pinsedag, men knapt med tid om det er arbeidsdag dagen etter.

Det å ha tak på 12-15 som er relativt vanlig en del steder kan gi en del utfordring for dem som har stor nær familie. Skal stefar som man er oppvokst sammen med ikke få være med? Skal oldeforeldre utelates? Jeg tror de fleste av dem som ikke får komme aksepterer fint at det er sånn det er og det er også idealet, men jeg ser at det å utelate for eksempel besteforeldre og oldeforeldre kan gi kvaler selv om det er forståelig og alt sånn. Da snakker jeg om følelser.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.