Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Din beste tips for norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-14, 13:40   #24
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Din beste tips for norgesferie på Sørlandet og Vestlandet

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Har du vært begge stedet?
JEg har ikke vært i Bergen, men hører det er bra. Sandnes er favoritten min over Oslo faktisk, men vi drar nå alltid på teknisk museum likevel, når vi er i Oslo, det er veldig kjekt. Om man ikke vil spandere de 50 kr i inngangspenger i Sandnes er det kjekt å stikke innom og nyte gratistilbudet i 1.etasje også.

Ja, me har prøvd begge. Har vært mange ganger i Bergen, så me vart noko skuffa i Sandnes. Trangt og bråkete. I Bergen starter me alltid med mat på kaféen, den er god.

Om dere stopper i Sandnes bør dere absolutt ta turen til Hove plantesenter og besøke fugleparken. Ta med god niste og kos dere.

Grindafjord Camping i Tysvær har eg nemnt før, dei har også hytteutleige. Saltvannsbasseng og gode leikeplasser. Ikkje langt derfrå er det ein nyopna Høyt og lavt park: http://www.nedstrandfjordresort.no/hoytlavt-klatrepark/

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.