|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Rasistisk russekortMen utsagnet - det er så grovt at man kalle det ulovlig, eller? Da kan man vel anmelde det, om så resultatet bare blir en henleggelse.
![]() |
#42 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Rasistisk russekort
Holdningene kommer jo gjerne fra et sted, så man skal ikke se bort ifra at de ler seg skakke og syns det er kjempemorsomt.
![]() |
#43 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rasistisk russekortPoly; se prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Rasistisk russekort......
![]() |
#46 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Rasistisk russekortNå ble jeg nysgjerrig, men stoler på Polyanna sin dømmekraft. Anmeld, man er ikke fristilt alt av lover og regler selvom man har på snekkerbukse.
![]() |
#48 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Rasistisk russekortHar prikket, og prikker gjerne fler. Men vil som sagt ikke legge det ut offentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Rasistisk russekortDet du enkelt kan gjøre, er å ringe politiet og be om å få snakke med noen som driver med forebygging. Kriminalenheten vil nok ikke ha kapasitet til å reagere, men forebyggende enhet kan ha nytte av å vite at slike holdninger finnes og nøyaktig hvor. (Altså, de vet selvsagt at holdningene finnes, men ikke alltid hvor det er ekstra ille.) De kan også fortelle deg om du bør gå videre med en anmeldelse eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
~~~~~~~
|
![]() |
#52 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Rasistisk russekortJeg vil gjerne se teksten.
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Rasistisk russekortHva står det?
![]() |
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rasistisk russekortKan jeg og få det på prikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Glamorøs
|
De aller fleste skoler har paragrafer som går på rasisme, krenkende adferd og distribusjon av slikt materiale. Jeg syns ikke det er vanskelig å se at en slik paragraf kan også gjelde russekort, selvom det er lagd i privat regi. Ofte blir russekortene levert ut på skolen fra distributøren, og de har garantert byttet dem der.
![]() |
#59 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Rasistisk russekortMine barn vet alle tre at mange mennesker ikke ønsker dem i landet, de trenger ikke russekort for å lære det. Dette lærte de 22. juli.
![]() |
|
|