|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerJeg har ikke selv, men jeg tror et nær must er store, åpne flater, langt mellom dørstokkene og ikke veldig mange møbler (som roboten ikke kan komme under). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerVi har. Den fungerer mye bedre enn jeg hadde trodd, men stueetasjen vår er stor og åpen, med god avstand mellom møblene. Den klatrer forresten greit over dørterskler, så det er ikke noe problem.
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerJeg har en leilighet på 90-95 kvm, store flater i stua (45 kvm) og jeg pusser opp litt nå, så vil legge opp til at den skal kunne bevege seg ganske fritt. Alt er på et plan, men jeg tenker å la den gå i hovedsak gang, stue og kjøkken. Drømmeleilighet for en sånn en? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsuger
Lyst til å vise hvilken dere har? Er den verdt pengene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
Det er en Samsung Navibot. Den er bedre enn en annen variant på markedet, fordi den er "systematisk" (går i mønster frem og tilbake over gulvet). Naboene har den andre varianten, og den tumler rundt uten mål og mening.
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerForeldene mine har en, de kaller den Niles etter butleren i The Nanny.
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
Ok, men det er verdt å notere seg. Ser også at noen lader seg selv, mens andre må plugges i. Noen har poser andre ikke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerVår kjører "hjem" og lader seg når den er ferdig. Den har heller ikke pose, men beholder som tømmes. Det største irritasjonsmomentet er at mine lange hårstrå sitter godt fast i børstene mange ganger, men mine lange hårstrå er jo generelt sett et irritasjonsmoment...
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
|
Vi har det problemet her og. Mine hår er over alt og støvsugeren bærer preg av det... børstene må renses ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerEn poseløs støvsuger krever jo tømming-vil ikke det være "vinning opp i spinning"?
![]() |
#13 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerVi har. Den er suveren når vi gidder bruke den, men jeg må flytte unna alle løse ledninger, gardiner som henger ned, stoler og andre ting som står på gulvet for at den skal jobbe mest mulig effektivt og da føler jeg det blir en del jobb av det allikevel.
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerDet er ikke ofte den må tømmes. Den rommer mange, mange hybelkaniner.
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerMin mann fortalte om en kollega og en robotstøvsuger og en hund som fikk dårlig mage da den var alene hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Audacious
|
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerJeg har i teorien en roomba. Den ga vi opp å bruke fordi jeg røyter for mye for børstene dens, og den satt seg fast overalt.
![]() |
#18 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med robotstøvsugerhar hatt - det betinger store flater, ellers bruker den veldig mye tid og batteri på å reorientere seg hver gang den møter en hindring. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
dårlig husmor, hat, latskap, robotstøvsuger, sjuske |
|
|