|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Hehe, gøyal tanke!
|
|
|
#22 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Tanken på fremtiden er på et vis besnærende, synes jeg.
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Jeg klarer ikke se for meg at jeg hadde passet inn noe sted i noen tid.
|
|
|
#24 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Jeg kunne vært orakelet i Delfi! Jeg skulle vært av den lærde typen, og alltid svart i heksameter.
:opptrer uansett som orakel på daglig basis:
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Siden generelle rettigheter hadde vært bare så der så skulle jeg iallefall vært rik. Jeg har jo en forkjærlighet for britisk overklasse og ser for meg selv i flott kjole vandrende rundt på et gods med enorme mengder te, portvin og kjeks innabords. Er jo helt galskap hvordan de både utnyttet andre land og omliggende småbønder og slikt, men regner med jeg hadde sett på det som en naturlig rangordning. Og siden jeg var mye greiere med mine undersåtter enn andre så var jo det et steg i riktig retning |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Jeg kunne vært heksedoktor hvorsomhelst og nårsomhelst. En mannlig sådan, må jeg dessverre si. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Vel, hvis jeg hadde plassert meg på 1930-tallet kunne jeg vært rimelig sikker på å være den som fikk tatt patent på limpistol. Det kunne vært noe!
|
|
|
|
#29 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Jeg skulle gjerne vært 20 år i 1968. Skikkelig misunnelig på foreldrene mine i grunnen.
|
|
|
#31 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?
Jaaaa!!
|
|
|
#32 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Siden jeg er ganske fysisk og praktisk av meg og temmelig sjefete, så hadde nok alt som innebar en viss makt og posisjon fungert greit, storbondekone med digert stabbur, mange tjenestefolk og et svært nøkleknippe ville fungert greit. I såfall en av en mange mange hundreårig ubrutt rekke av damer med nøkleknipper og say so.
|
|
|
#33 |
|
Fortynnet
|
Kunne også klart meg en stund med fine kjoler og gods og high tea og portvin. Selv om jeg ikke ser for meg at de korsettene er altfor behagelige, så er jo kjolene vidunderlige. Jeg kunne gått rundt med staffeliet mitt og malt bilder på heden, og sittet på benker i det grønne og lest bøker. Skulle gått helt fint. Og siden jeg var heltinnen fikk jeg naturligvis gifte meg med akkurat den kjekke helten jeg ville, og absolutt ikke bli tvangsgiftet til en gammel gris. Sist redigert av Filifjonka : 13-05-14 kl 18:42. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jeg også (jeg har sannsynligvis sett for mye på Downton Abbey). Men jeg hadde måttet ha noe nyttig å gjøre, så jeg håper jeg kunne tatt del i driften av godset.
|
|
|
|
#35 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Siden folk flest er et produkt av sin tid, så hadde jeg selvsagt klart meg godt i en hvilken som helst tid, gitt tilstrekkelige ressurser og gode nok levekår. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i?Steinalderen.
|
|
|
#39 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hvilket annet land og annen tidsperiode hadde du passet i? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
![]() |
|
|