|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Foreldre og ekstremsport
Jeg kan jo umulig si noe om hva alle andre bør gjøre. Men jeg forbeholder meg retten til å mene at det er egoistisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
Ja, det syns jeg også det er, altså. Jeg bare lurer på om det er en selvfølge at man skal kutte ut noe fordi det er egoistisk?
![]() |
#3 |
This is normal!
|
![]() Sv: Foreldre og ekstremsportSom Kanina skrev, er det vanskelig å si noe absolutt om dette uten å diskutere ulike former for ekstremsport.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Foreldre og ekstremsportJeg var en aktiv fallskjermshopper i flere år og jeg kan ikke si at foreldrene mine elsket det, men samtidig så syns jeg at de var rimelig avslappet. Nå var jeg over 20 år når jeg begynte. Balansekunster og lignende hadde jeg gjort det meste for å stoppe, men ellers håper jeg at jeg har forståelse for gleden av å drive med noe som man brenner for. Men hvem vet hva jeg føler om det skulle bli aktuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Foreldre og ekstremsportMen Pelen, det blir jo noe annet - her var det snakk om foreldre som driver med ekstremsport, ikke hva foreldrene til de som driver med det mener. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ooops, her leste jeg ikke godt nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
|